اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کمک مومنانه ورزشکاران روانسری به آسیب‌دیدگان کرونا

فرماندار روانسر با اشاره به توزیع بسته معیشتی به همت ورزشکاران این شهرستان، گفت: برگزاری برنامه کمک معیشتی باعث افزایش فرهنگ در جامعه ورزش خواهد شد.

کمک مومنانه ورزشکاران روانسری به آسیب‌دیدگان کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هیأت کنگ‌فو شهرستان روانسر با حمایت خیرین جامعه ورزش اقدام به جمع‌آوری ۳۰ بسته کمک معیشتی و توزیع در جامعه کم بضاعت شهرستان روانسر کرد.

سعدی مصطفی‌زاده، فرماندار روانسر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: مبحث مشارکت و حضور در برنامه کمک مومنانه در شهرستان روانسر بسیار جدی دنبال شده و مثال‌زدنی است.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ اساس توسعه ورزشی بوده و به‌عنوان حلقه مفقوده باید مورد توجه قرار بگیرد و برگزاری این چنین برنامه‌های می‌تواند به ارتقای این فرهنگ در جامعه کمک زیادی داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان روانسر نیز در ادامه این گفت‌وگو، افزود: ویروس منحوس کرونا تاثیرات منفی بسیار زیادی بر بسیاری از مشاغل به‌خصوص در حوزه ورزش داشته است

ادریس محمودی ادامه داد: در چنین شرایطی نیز همگام با کل کشور برنامه کمک مومنانه در شهرستان روانسر در حال انجام است و در این شهرستان نیز با حمایت هیأت کنگ‌فو و انجمن‌ها... این بسته‌ها تهیه و توزیع خواهد شد.

محمودی ادامه  داد: امیدواریم این برنامه فرهنگی به صورت الگو در کل جامعه ورزش استان دنبال شده و کمکی برای خانواده‌های کم‌بضاعت در آستانه روزهای سال جدید فراهم شود.

وی در خصوص سایر برنامه‌های این اداره در ایام کرونا، اضافه کرد: در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا علاوه بر مساعدت و شرکت در  برنامه کمک‌های مومنانه به همراه تعدادی از سمن‌های شهرستان برنامه تهیه و توزیع ماسک تدوین و اجرا شده است.

رئیس هیأت کنگ‌فو روانسر در ادامه به‌عنوان متولی اصلی این برنامه، گفت: در این برنامه با حمایت خانواده کنگ‌فو شهرستان روانسر تعداد ۳۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۱۰ میلیون تومان تهیه شد و با کمک موسسه پناه کودک در بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

میرانی ادامه داد: ترویج روحیه فتوت و جوانمردی در بین جامعه ورزش یکی از اصلی‌ترین اهداف ما در این برنامه بوده که امیدواریم به آن دست پیدا کنیم

وی ادامه داد: شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه ما افراد بسیاری را تحت تاثیر قرار داده است و اجرای این‌چنین برنامه‌های کمک‌های هرچند ناچیز به رفع این مشکل داشته باشد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول