اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

میرسلیم: احتمال موفقیت اصلاح‌طلبان در ۱۴۰۰ اندک است/ از آمریکا خیری به ما نمی‌رسد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه از آمریکا خیری به ما نمی‌رسد گفت: احتمال موفقیت اصلاح‌طلبان اندک است مگر این که تفرقه و تشتت شدید در بین اصولگرایان رخ بدهد.

میرسلیم: احتمال موفقیت اصلاح‌طلبان در ۱۴۰۰ اندک است/ از آمریکا خیری به ما نمی‌رسد

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، بخش‌هایی از گفت‌وگوی عیدانه مصطفی میرسلیم، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با خبرگزاری خبرآنلاین که در ایام نوروز منتشر می‌شود را در ادامه می‌خوانید.

امیدواریم غیرت انقلابی مردم بر لشگر یأس و حرمان غلبه کند

- از سال ۹۸ تا کنون روند عملکرد دولت تغییری نکرده است.

- با تشدید تورم و اوج گرفتن بی سابقه  گرانی که به فلاکت دهک‌های اول جامعه منجر شده و علیرغم افزایش برنامه‌های تبلیغی دولت در ماه‌های اخیر، امکان دلسردی و بی‌رغبتی وجود دارد.

- با عملکرد غیر مدبرانه‌ای که دولت در مورد بورس از خود نشان داد، فرصت بسیار خوبی را به تهدید تبدیل کرد؛ مگر این که غیرت انقلابی مردم بر لشگر یأس و حرمان غلبه کند.

احتمال موفقیت اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده اندک است اما...

- در حال حاضر زمام دولت در اختیار اصلاح طلبان است و عملکرد نامناسب دولت به حیثیت آن‌ها لطمه زیادی زده است و شاهد آن، مطالبات فراوانی است که مردم از روی استیصال برای نمایندگانشان، تقریبا بدون استثنا، مطرح می‌کنند.

- احتمال موفقیت اصلاح‌طلبان اندک است مگر این که تفرقه و تشتت شدید در بین اصولگرایان رخ بدهد. درصورتی که اصولگرایان اتحاد خود را حفظ کنند پیروزی‌شان قطعی است.

بی‌اعتمادی به اصلاح‌طلبان قطعی است

- هر انتخاباتی ویژگی‌های خود را دارد و نمی توان نتایج یک انتخابات را به دیگر انتخابات تعمیم داد.

- یادآوری می کنم شرایطی که موجب پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس یازدهم شد، به صورت حادتری در سال جاری به ضرر اصلاح طلبان ادامه یافته است، بنابر این بی اعتمادی به اصلاح طلبان قطعی است ولی این به مفهوم رغبت بی چون و چرا به سمت اصولگرایان نیست.

از آمریکا خیری به ما نمی‌رسد

- در انتخابات پیش رو برگ برنده در اختیار کسانی است که با علم و اشراف کامل بر مصیبت‌هایی که به مردم وارد شده و علل حقیقی آن، شعارهای اصولی سر دهند و در عمل پایبندی بدان داشته باشند.

- امروز نباید دشمنان ما بتوانند با گزک گرفتن از ما، بر ما سوار شوند. هرکس تصور کند از آمریکا خیری می تواند به جمهوری اسلامی برسد جز حسرت چیزی نصیبش نخواهد شد و بعلاوه فرصتهای طلایی پیشرفت را بر باد خواهد داد و مردم شریف ما را ذلیل خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول