اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

مقایسه تور قشم و کیش

سفر یکی از تفریحاتی است که ذهن و جسم انسان را برای مدتی از همه دغدغه‌ها دور و روح آدمی را تازه می‌کند.

مقایسه تور قشم و کیش

جزیره‌های کیش و قشم هم که نیازی به تعریف ندارند و هر‌کس به سفر فکر کند نام این دو نگین زیبای خلیج فارس در ذهن آن‌ها نقش می‌بندد.

سواحل جنوبی ایران همواره موردتوجه بسیاری از مسافران و گردش‌گران بوده و هر‌ساله میزبان مهمانان فراوانی از داخل و خارج از کشور هستند. در میان این‌سواحل دو جزیره قشم و کیش محبوبیت زیادی بین مسافران دارند و افراد زیادی را به‌سمت خود جذب می‌کنند. تور‌های زیادی هم برای سفر به این‌جزایر زیبا وجود دارد که نشانی از محبوبیت آن‌ها است. اما انتخاب بین سفر به کیش یا قشم هم می‌تواند سوال بحث‌بر‌انگیزی باشد که هر‌فردی ممکن است جوابی متفاوت برای آن داشته باشد. پس اگر شما هم بین انتخاب تور قشم (مشاهده لیست علی بابا تور قشم) یا کیش مردد هستید، می‌توانید تا پایان این‌مطلب ما را همراهی کنید و راحت‌تر بتوانید انتخاب خود را انجام دهید.

جزیره کیش

همان‌طورکه می‌دانید کیش یکی از جزایر مهم خلیج فارس است که همواره طرف‌داران خاص خود را دارد. در این‌جزیره با توجه به تعداد بالای مسافرانی که به آن سفر می‌کنند، امکانات تفریحی و اقامتی بسیار خوبی برای مسافران در‌نظر گرفته شده است. شما با سفر به کیش سفری رویایی و لاکچری خواهید داشت که تا مدت‌ها از آن یاد خواهید کرد. تفریحات و امکانات بی‌نظیر کیش یکی از نقاط قوت آن است که همیشه مسافران را راضی نگه می‌دارد و هر‌کسی می‌تواند متناسب با سن و سلیقه خود تفریحات شگفت‌انگیزی را تجربه کند. اگر هم اهل خرید باشید، باید چند‌روزی را برای گشت‌و‌گذار در مراکز خرید این‌جزیره زیبا بگذارید تا بتوانید قسمت عمده‌ای از مراکز خرید را دیده ببینید. بسیاری از برند‌های معتبر و شناخته‌شده در مراکز خرید این جزیره حضور دارند.

رستوران‌ها و هتل‌های کیش با بالاترین کیفیت در خدمت مسافران هستند و تنوع آن‌ها هم در حدی است که با مسافرتی چند‌روزه نمی‌توان همه موارد را بررسی و امتحان کرد. اما اگر بخواهیم فقط یک نقطه مثبت از جزیره کیش را عنوان کنیم، باید به تفریحات آبی آن اشاره کنیم. اگر دل‌تان می‌خواهد تفریحاتی چون فلای‌جت، فلای‌برد، شاتل و اسکوتر غواصی را تجربه کنید شک نداشته باشید که کیش همان‌ مقصدی است که باید انتخاب کنید.

جزیره قشم

جزیره قشم بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس به‌حساب می‌آید و وسعت آن از بسیاری از کشور‌های جهان نیز بیشتر است. سواحل، کوه‌ها و زیبایی‌های طبیعی این‌جزیره به‌حدی زیبا هستند که می‌توان ساعت‌ها وقت برای تماشای آن‌ها گذاشت. حیات‌وحش و پوشش گیاهی قشم نیز در نوع خود بی‌نظیر است و تنوع بسیار زیادی را در یک‌جا می‌توان مشاهده کرد. امکانات رفاهی و تفریحی خوبی هم برای مسافران در‌نظر گرفته شده که باعث می‌شود سفری فوق‌العاده را تجربه کنند. یکی از بهترین راه‌های سفر به قشم استفاده از تور قشم است. شما حتی می‌توانید با انتخاب یک تور لحظه آخری قشم امکانات بی‌نظیری را با قیمتی باور‌نکردنی داشته باشید.

 

مقایسه کیش و قشم

دیدنی‌ها و جاذبه‌های گردشگری: در یک تناسب ساده اما خیلی سطحی می‌توان به این نکته اشاره کرد که اگر دنبال تفریحات دریایی و مدرن هستید، کیش می‌تواند امکانات جدیدی را به شما ارائه دهد. اما اگر دوست دارید در زمان سفر خود از مناطق تاریخی و طبیعی بیشتری بازدید کنید، انتخاب جزیره قشم برای شما بهتر است.
مراکز خرید کیش و قشم: همواره یکی از علایق مسافران گشت‌و‌گذار در پاساژ‌ها و خرید از کیش و قشم است. کدام‌یک از این‌دو مقصد برای خرید بهتر هستند؟ خرید در هر‌دوی این‌جزایر رایج و مرسوم است و مراکز خرید بسیار زیاد و متنوعی در هر‌دو یافت می‌شود. به‌طور خلاصه می‌توان گفت که قیمت‌ها در جزیره قشم به‌نسبت بهتر هستند و می‌توان کالا‌های بهتری با قیمت خوبی را در قشم خرید.
اقامت در جزیره‌های کیش و قشم: تعداد مسافرانی که به هر‌دو جزیره سفر می‌کنند، زیاد است و در هیچ‌کدام از جزیره‌های کیش و قشم مشکل اقامت وجود ندارد. اگر قرار باشد به مقایسه بپردازیم، باید بگوییم که تنوع هتل‌ها در کیش بسیار بیشتر از قشم است و از هتل‌های ارزان تا پنج‌ستاره و لوکس در آن وجود دارند. این در‌حالی است که در قشم هتل‌ها تنوع زیادی در مقایسه با کیش ندارند.
رستوران‌های جزیره‌های کیش و قشم: در هر ‌دو جزیره رستوران‌های خوب و با‌کیفیتی را می‌توان یافت و در آن‌ها وعده‌های غذایی خوبی را داشت. تنوع کافه‌ها و رستوران‌ها در کیش بیشتر است؛ ولی باید این ‌نکته را در‌نظر گرفت که انواع خوراکی‌ها در این‌جزیره‌ها تفاوت‌هایی با هم دارد.

سخن آخر

دو جزیره کیش و قشم از جزیره‌های فوق‌العاده زیبا و دیدنی خلیج فارس هستند که هر‌کدام برای خود طرف‌داران خاصی دارند. اگر شما هم برای سفر به این دو جزیره تردید دارید، کافی ا‌ست لیستی از معیار‌های خود مانند آن‌چه در بالا گفتیم داشته باشید و انتخاب خود را نهایی کنید. انتخاب بسیار سختی در پیش ندارید و فقط باید معیار‌های سفر خود را بدانید. البته راه دیگری هم برای مقایسه وجود دارد و آن، این است که تور قشم یا کیش موجود در زمان سفر خود را با هم مقایسه کنید و از روی امکانات، هتل و رستوران و محل‌های گردش آن‌ها مقصد نهایی خود را انتخاب کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول