اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

نجات ۲ محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم در سلماس

دادستان شهرستان سلماس گفت: در اولین روز ماه شعبان ۲ قاتل محکوم به قصاص نفس پس از چند ماه توسط اولیای دم، مورد عفو قرار گرفتند.

نجات ۲ محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم در سلماس

ناصر عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، از بخشوده شدن ۲ نفر که به اتهام قتل عمد که از چند ماه قبل در حبس به سر می‌برد خبر داد و اظهار داشت: در اولین روز از ماه شعبان ۲ قاتل محکوم به قصاص نفس پس از چند ماه توسط اولیای دم عفو شدند.

وی افزود: با استعانت از خداوند متعال و تلاش‌های بسیار و انجام نشست‌های متعدد دادستان، رئیس دادگستری و وکیل خانواده مقتول  با اولیاء دم برای گذشت از قصاص و مصالحه اقدام شدکه در نتیجه با اخذ رضایت از اولیاء دم  و گذشت ایشان از حقوق شرعی و قانونی خود، این زندانی‌ها پس از چندین ماه از چوبه‌دار رهایی یافتند.

دادستان شهرستان سلماس ضمن تقدیر از اولیای دم به واسطه اعلام رضایت از قصاص محکوم علیه، تصریح کرد:گذشت و سازش در سلماس به فرهنگ تبدیل شده و امیدوارم منشأ خیر و برکت برای گذشت کنندگان و خانواده‌های آنان باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول