اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امدادرسانی هلال احمر اصفهان به ۱۲۹ حادثه دیده در هفته گذشته

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امداد رسانی نیروهای هلال احمر به 40 مورد حادثه در هفته گذشته خبر داد.

امدادرسانی هلال احمر اصفهان به ۱۲۹ حادثه دیده در هفته گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، علی محمدهاشمی با اشاره به حوادث یک هفته گذشته اظهار داشت: طی این مدت نیروهای هلال‌احمر، ۴۰ مورد حادثه را پوشش امدادی دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان افزود: ۲۰  مورد از این ماموریت‌ها در حوادث جاده‌ای، ۶ مورد خدمات حضوری، ۵ حادثه برف و کولاک، ۵ مورد شهری و ۴ حادثه صنعتی و کارگاهی بوده است.

وی با بیان اینکه در این مأموریت‌ها به ۱۲۹ حادثه دیده امدادرسانی شده است، گفت: ۵۸  نفر از حادثه دیدگان در حوادث جاده‌ای، ۵۵ نفر در حوادث برف و کولاک، ۶ مورد در حوادث شهری، ۴ مورد در حوادث صنعتی و کارگاهی و ۶ مورد به صورت حضوری خدمات گرفته‌اند.

محمدهاشمی از خدمت‌رسانی نیروهای امدادی به ۳۱ نجات یافته خبر داد و گفت: از این تعداد ۲ نفر به طور سرپایی درمان شده و ۲۹  نفر هم برای درمان به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان بیان داشت در این مدت، ۱۲۲ نیروی عملیاتی در قالب ۴۵ تیم با به کارگیری ۳۸ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات در این حوادث مشارکت داشته‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه در این مدت ۶ مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است، افزود: حوادث جاده‌ای همچنان همچون گذشته تعداد قابل توجهی از حوادث را به خود اختصاص داده است که این امر نیازمند فرهنگ سازی بیشتر در این زمینه و توجه رانندگان و مسافران به قوانین و مقررات رانندگی است.

انتهای پیام/63086/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول