اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ثبت‌نام ۱۶۵ داوطلب انتخابات شوراهای شهر در شهرستان مشهد/ ثبت‌نام ۶۳ نفر در پنجمین روز از انتخابات

فرماندار مشهد در پنجمین روز از ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از ثبت‌نام نهایی ۱۶۵ نفر در این شهرستان خبر داد.

ثبت‌نام ۱۶۵ داوطلب انتخابات شوراهای شهر در شهرستان مشهد/ ثبت‌نام ۶۳ نفر در پنجمین روز از انتخابات

محمدرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به آغاز ثبت‌نام از داوطلبین شوراهای اسلامی شهر از ۲۰ اسفندماه هم‌زمان با سراسر کشور در مشهد اظهار کرد: در پنجمین روز از ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ۶۳ نفر به صورت نهایی ثبت‌ نام کرده‌اند.

فرماندار مشهد با بیان اینکه از مجموع ثبت‌ نام کنندگان ۱۴۲ نفر مرد و ۲۴ نفر زن بوده‌اند، عنوان کرد: تا کنون ۸۶ درصد ثبت‌ نام کنندگان مرد و ۱۴درصد زن هستند.

وی با بیان اینکه ۷۹ نفر یعنی ۴۸ درصد برای ثبت‌ نام حضوری به فرمانداری مراجعه کرده‌اند، افزود: ۵۲ درصد داوطلبان به صورت غیرحضوری مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۸ نفر در دفاتر پیشخوان، ۴۰ نفر از طریق اپلیکیشن موبایل و ۳۸ نفر نیز از طریق اینترنت ثبت‌نام کرده‌اند.

هاشمی با اشاره به اینکه از ۱۶۵ داوطلبی که در انتخابات شرکت کرده‌اند ۴ نفر سابقه شورایی دارند، تصریح کرد: در پنجمین روز از ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با آمار ۶۳ نفر شاهد بیشترین مشارکت بودیم.

گفتنی است؛ ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر که از ساعت ۸ صبح چهارشنبه(۲۰ اسفند) در سراسر کشور آغازشده است تا روز سه‌شنبه(۲۶ اسفند) به مدت ۷ روز ادامه دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول