اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

مرکز تجاری و ‌نمایشگاه دائمی بازرگانی ایران در اقلیم کردستان بزودی گشایش می‌یابد

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه گفت: مرکز تجاری و ‌نمایشگاه دائمی بازرگانی ایران در اقلیم کردستان عراق، بزودی در سلیمانیه گشایش می یابد.

مرکز تجاری و ‌نمایشگاه دائمی بازرگانی ایران در اقلیم کردستان بزودی گشایش می‌یابد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «مهدی شوشتری» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه با اعلام خبر گشایش مرکز تجاری و‌ نمایشگاه دائمی بازرگانی ایران در اقلیم کردستان عراق گفت: این نمایشگاه بزودی در سلیمانیه گشایش می‌یابد.

 

 

وی افزود:‌ هدف از ایجاد این مرکز که مجوز فعالیت آن از سوی سازمان توسعه تجارت ایران صادر شده، عرضه مستقیم و بدون ‌واسطه کالاها و محصولات تولیدی ایران به تجار و بازرگانان عراق و اقلیم کردستان، معرفی و شناساندن کالاهای با کیفیت ایرانی و مشاوره تجاری و حقوقی به فعالان اقتصادی و تجاری دو طرف است.

شوشتری همچنین گفت: این مرکز در فضایی نزدیک به ۶ هزار متر مربع و با امکانات مناسب، قرار است پذیرای ۱۰۰ برند برتر ایرانی باشد.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه از شرکت‌های توانمند و علاقه‌مند ایرانی درخواست کرد برای کسب اطلاعات و ثبت نام به منظور حضور در این مرکز و نمایشگاه دائمی، با شرکت ایرسارسانه در ایران تماس بگیرند.

به گزارش فارس، قرار است دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه نیز از چهارم تا هشتم خرداد ماه ۱۴۰۰ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی سلیمانیه برگزار شود. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول