اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

قصر طاووس پرحاشیه شهریار تخریب شد/ ناکامی افراد بانفوذ برای دور زدن قانون

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار با اشاره به اجرای رای تخریب مجموعه ۳ هکتاری قصر طاووس در حریم فردوسیه شهریار با توجه ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز قطعی، گفت: در این پرونده افراد بانفوذ و متصل سعی در انجام اقدامات مزورانه و دور زدن قانون بودند.

قصر طاووس پرحاشیه شهریار تخریب شد/ ناکامی افراد بانفوذ برای دور زدن قانون

حمید عسگری پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار پیرامون تخریب مجموعه قصر طاووس در حریم فردوسیه شهریار اظهار داشت: بارها تذکر دادیم که در بحث تغییر کاربری سیاست‌های دستگاه‌های قضایی و قوانین مشخص است و بارها نیز تذکر و توصیه کردیم.

وی افزود: این تغییر کاربری‌ها به وضعیت اقتصادی جامعه و موضوع تولید نیز ضربه می‌زند و هم پول‌های نامشروعی وجود دارد که به هر حال شخصی که اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می‌کند بایستی مبالغی را به به برخی از دستگاه‌ها و نهادها پرداخت کند تا آن‌ها چشمانشان را ببندند.

دادستان شهرستان شهریار بیان داشت: ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغات مفاسد خاص به خود را به دنبال دارد و پیرو اقدامات صورت گرفته قبلی در این نقطه گزارشی به دادستان واصل شد که افرادی بانفوذ و متصل در این پرونده دخیل هستند.

عسگری پور با اشاره به پیگیری و صدور دستور قلع و قمع مجموعه قصر طاووس و اجرای در روز جاری گفت: در این مجموعه قطعه بندی، تفکیک و ساخت و ساز غیرمجاز صورت گرفته بود و بعضی از اوقات نیز اشخاص علاوه بر دور زدن قانون، دست به اقدامات مزورانه برای فریب مسؤولان می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات سودجویان برای دور‌زدن قانون ادامه داد: تغییر کاربری در این نقطه مطابق تشخیص کارشناسان جهاد کشاورزی واضح و قطعی بوده و از حالت اولیه ها خارج شده بود.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول