اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان‌غربی:بابت مشکلات پیش آمده برای مردم عذرخواهی می‌کنم

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه از تحمل نجیبانه مردم بابت سختی‌های اقتصادی قدردانی می‌کنیم، گفت: با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته اما بابت مشکلات پیش آمده و کم کاری‌های صورت گرفته از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

استاندار آذربایجان‌غربی:بابت مشکلات پیش آمده برای مردم عذرخواهی می‌کنم

به گزارش خبرگراری فارس از ارومیه، محمد مهدی شهریاری در  جلسه شورای برنامه‌ریزی آذربایجان غربی اظهار داشت: فرمانداران باید بر دستورالعمل‌های کرونایی، سفرهای نوروزی و بازار شب عید به منظور رفاه حال مردم نظارت جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه سال جاری از سال‌های سخت و پرفراز و نشیبی بود، افزود: در این سال علاوه بر فشارهای سخت سیاسی و اقتصادی ناشی از تحریم‌های دشمن، کرونا نیز خسارت‌های سنگین اقتصادی بر جامعه تحمیل کرد.

وی گفت: امسال مردم با مشکلات سخت اقتصادی از کمبود برخی کالاها گرفته تا زیان‌های کرونا مواجه بودند و با تحمل نجیبانه خود باعث شدند تا دشمنان در دستیابی به اهداف خود ناکام بمانند.

استاندار آذربایجان‌غربی با قدردانی از همراهی و تحمل مردم در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی، تصریح کرد: دولت با همه مشکلات ناشی از کمبود شدید درآمدها تلاش کرده تا مردم با سختی‌های کمتری از این مرحله سخت تحریم گذر کنند.

شهریاری افزود: به لطف همراهی مردم، رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری، تلاش دولت از آسیب‌های اقتصادی بیشتر بر جامعه پیشگیری شد.

وی ضمن عذرخواهی از مردم بابت مشکلات پیش آمده و کم کاری‌های صورت گرفته، ادامه داد: مجموعه استان در سال جاری همه همت خودش را به‌کار گرفت تا شاخص‌های استان جهش یابد و به طور قطع در این مسیر کوتاهی‌هایی نیز پیش آمده که از این بابت عذر خواهی می‌کنیم.

استاندار آذربایجان‌غربی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی خواست تا برای ایام نوروز کشیک‌های اداری را جهت تداوم خدمت‌رسانی به مردم اجرایی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول