اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

راه حل جهادکشاورزی برای میوه شب عید

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، گفت: باید ظرفیت تشکل‌ها و اتحادیه‌ها را شناسایی کرده و در تمامی حوزه‌های کشاورزی استفاده کرد.

راه حل جهادکشاورزی برای میوه شب عید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  اکبر فتحی امروز در جلسه بررسی میوه شب عید در ارتباط با صندوق توسعه کشاورزی اظهار داشت: باید صندوق از ظرفیت نهادهای موجود استفاده کرده و پس از آن با برنامه‌ریزی‌های دقیق در اندیشه ایجاد نهادهای دیگر باشد.

وی افزود: سازمان تعاون روستایی بعد از تعریف ساز و کارهای مورد نیاز با حمایت مالی صندوق توسعه کشاورزی می‌تواند در اجرای برنامه‌های مورد نظر ثمربخش بوده و نیاز به حرکت جزیره‌ای نیست و با همکاری و هماهنگی بین نهادها اهداف قابل دسترس خواهد بود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان به ظرفیت شبکه گسترده سازمان تعاون روستایی در بخش اجرایی اشاره کرد و متذکر شد: باید ظرفیت تشکل‌ها و اتحادیه‌ها را شناسایی کرده و در تمام حوزه‌های کشاورزی استفاده کرد.

وی در ارتباط با قیمت میوه در ایام شب عید گفت: قیمت میوه‌های شب عید در سطح استان بررسی شده و نوع برنامه‌ریزی برای تامین میوه و تعیین قیمت در سطح استان هدف‌گذاری خواهد شد که این اتفاق جدیدی نیست و هر سال برای این موضوع برنامه‌ریزی انجام می‌گیرد.

فتحی در ارتباط با عرضه میوه‌های شب عید خاطرنشان کرد: دو حالت برای عرضه میوه‌های شب عید برنامه‌ریزی شده است که در حالت اول میوه‌ها توسط خود تولیدکننده و در محل‌هایی از قبل تعیین شده که به صورت رایگان در اختیار فروشندگان قرار خواهد گرفت و این فرصتی مناسب برای تولیدکنندگانی است که امسال تولید مازاد داشته‌اند و در حالت دوم طبق برنامه‌ریزی از ظرفیت‌های تشکل‌ها و با همکاری تعاون روستایی و شهرداری غرفه‌هایی در سطح شهر تعیین شده و در آنجا عرضه میوه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول