اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

حال عمومی ورزشکاران حادثه واژگونی اتوبوس در چالوس خوب است

رئیس هیأت فوتبال استان البرز با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس تیم فوتسالیست‌های نوشهری در جاده کرج-چالوس، گفت: ۱۹ نفر از حاضرین در اتوبوس مصدوم و به بیمارستان مدنی کرج منتقل شدند که خوشبخانه حال همه عمومی همه مساعد است و تنها سه نفر از آن‌ها برای گذراندن درمان تکمیلی بیستری هستند.

حال عمومی ورزشکاران حادثه واژگونی اتوبوس در چالوس خوب است

منصور بیک‌وردی، رئیس هیأت فوتبال استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرج، با ابراز تأسف از درگذشت یکی از بازیکنان تیم شهرداری نوشهر در حادثه که چند روز گذشته در جاده چالوس اتفاق افتاده بود، ضمن تسلیت به خانواده این بازیکن، گفت: از اولین ساعاتی که خبردار شدیم با اداره کل، دبیر هیأت و کمیته پزشکی هیأت جلسه مشترک داشتیم.

وی ادامه داد: به همراه دکتر سراجی مدیر عامل باشگاه سایپا و عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال، دکتر پژمان مخبر مسؤول کمیته پزشکی هیأت فوتبال جمعی از دوستان فعال در این حوزه در بیمارستان شهید مدنی کرج حاضر شدیم از آسیب‌دیدگان باشگاه شهرداری نوشهر عیادت کردیم.

این مقام مسؤول در رابطه با این حادثه دلخراش، افزود: بارش برف که از یک روز قبل در جاده کندوان آغاز شد موجب انباشت حجم عظیمی از برف شد و اتوبوس‌های حامل بازیکنان تیم شهرداری پس از ساعت‌ها انتظار برای بازگشایی جاده، تصمیم به بازگشت به کرج گرفتند که به کمک دستگاه‌های راهداری استان البرز این کار انجام شد متأسفانه یکی از اتوبوس‌ها در ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد دچار حادثه سقوط بهمن می‌شود.

بیک‌وردی با بیان اینکه حال عمومی بازیکنان مساعد است، اظهار کرد: در اتوبوس حامل فوتسالیست‌های نوشهری ۱۹ نفر بازیکن و مربی و راننده حضور داشتند؛ که ۱۵ نفر از سرنشینان به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان شهید مدنی مرخص شدند و سه نفر در بیمارستان بستری و در حال معالجه هستند و حال عمومی آن‌ها خوب است؛ متاسفانه یکی از اعضا تیم در این حادثه تلخ جان باخت.

رئیس هیأت فوتبال استان البرز، در پایان تصریح کرد: حسینی نیز از بیمارستان مرخص شد، اما به او توصیه شده آنتی بیوتیک مصرف کند و برای جراحی صورتش چند روز دیگر مراجعه داشته باشد.

انتهای پیام/ش/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول