اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پیام باشگاه پرسپولیس به مناسبت چهلمین روز درگذشت انصاریان

باشگاه پرسپولیس به مناسبت چهلمین روز درگذشت علی انصاریان پیامی را صادر کرد.

پیام باشگاه پرسپولیس به مناسبت چهلمین روز درگذشت انصاریان

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس در پیامی در چهلمین روز از درگذشت پیشکسوت فوتبال و پرسپولیس، بازیگر و مجری، علی انصاریان، یاد و خاطره او را گرامی داشت و این ضایعه را بار دیگر به خانواده وی، جامعه فوتبال و هنر و به ویژه هواداران پرسپولیس تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:  تسلیت گفتن‌ها مایه تسلای خاطر نمی‌شود از اندوهی که هنوز در باورش مردد هستیم. گویی این انکار برای جامعه فوتبال و پرسپولیس، پایانی نخواهد داشت. هنوز در باور رفتن مهرداد میناوند سر در گم بودیم که ناباورانه از رفتن علی انصاریان گفتند.

روی بنرها و در صفحه تلویزیون، آن خنده‌ها و شوخی‌ها، زنده بودن را فریاد می‌زدند و حال باید می‌پذیرفتیم که صاحب آن خنده‌ها دیگر در میان ما نخواهد بود. آن خنده‌ها بارها و بارها ما را ویران کرد و خدا می‌داند، در این شب و روزها بر مادر او چه گذشت که هیچ همدردی، او را تسلی نخواهد داد.

چهل روز گذشته و گویی علی انصاریان این جا در میان ما حضور دارد. شاید از معجره خنده باشد که آن را بی‌دلیل از یکدیگر دریغ می‌کنیم و او بی‌دریغ آن را نثار همگان می‌کرد. این روزها در آستانه سال نو، چه سخت دلتنگ او و مهرداد عزیز هستیم.

باشگاه پرسپولیس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره او، بار دیگر این ضایعه را به خانواده وی، جامعه فوتبال و هنر و هواداران پرسپولیس تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول