اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

سرقت و گروگان گیری در خانه آنخل دی ماریا و یک بازیکن دیگر/ دستبردی عجیب در پاریس

خانه 2 عضو تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه مورد دستبرد قرارگرفت.

سرقت و گروگان گیری در خانه آنخل دی ماریا و یک بازیکن دیگر/ دستبردی عجیب در پاریس

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته پاری سن ژرمن، قهرمان فصل قبل لیگ فرانسه «لوشامپیونه» در هفته بیست و نهم این لیگ میزبان نانت بود.

جدالی که با باخت خانگی 2 بر یک پاریسی ها همراه و کام ستاره های این تیم پولدار تلخ شد اما در همین حال، تلخی بیشتری آنخل دی ماریا و مارکینیوش وجود داشت زیرا این دو عضو موثر تیم فرانسوی بعد از بازی متوجه شدند مورد سرقت واقع شده اند.

RMC ماجرای این اتفاق ناگوار را امروز گزارش کرد.این منبع عنوان کرد در زمانی که بازی شب گذشته انجام می شد، دزدان به خانه آنخل دی ماریا وارد شده و دست به سرقت زدند.

این اتفاق در حالی رخ داد که اعضای خانواده اش در محل حضور داشتند.

در پی وقوع این اتفاق، دی ماریا باهماهنگی پوچتینو، سرمربی تیم به خانه بازگشت تا جویای حال پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده اش باشد.

روزنامه لوپاریزین نیز گزارش داد که گروه سارقین بدون سرو صدا وارد خانه شده و یکسری از وسائل را بدون آنکه اعضای خانواده متوجه شوند، سرقت کردند.

پس از  وقوع این حادثه، پلیس پاریس وارد ماجرا شد تا پرونده ای برای دستگیری دزدان تشکیل شود.

البته این تنها اتفاق دستبرد به خانه یک عضو باشگاه پاریسی در شب گذشته نبود. چرا که منابع خبری گزارش کردند دزدان به خانه مارکینیوش نیز رفته و حتی باعث اذیت و ناراحتی والدین او که در منزل بودند، شدند.

آنها در خانه را شکسته و به زور وارد شدند.پلیس در این ارتباط نیز پرونده دیگری تشکیل داد و گزارش کرد والدین این بازیکن اکنون در سلامت هستند.

این دو اتفاق در حالی رخ داد که در گذشته های نه چندان دور به خانه اغلب بازیکنان پاری سن ژرمن دستبرد زده شد. از جمله نفراتی که با این اتفاق ناگوار مواجه شدند، سرخیو ریکو، تیاگو سیلوا و اریک ماکسیم چوپو موتینگ بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول