اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ارسال ۴۵۰ اثر به جشنواره مطبوعات استان مرکزی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: ۴۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۲۵۰ اثر در بخش خبر و گزارش و ۲۰۰ اثر در بخش عکس بوده است.

ارسال  ۴۵۰ اثر به جشنواره مطبوعات استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام عباس دانشی صبح امروز در آیین تجلیل از برترین‌های جشنواره مطبوعات استان مرکزی اظهار کرد: متأسفانه جشنواره مطبوعات استان با وجود اهمیت و جایگاهی که مطبوعات در جامعه دارند به دلایل مختلف طی سال‌های گذشته مورد بی‌مهری قرار گرفت.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای احیای برنامه‌های تعطیل شده اقدام به برگزاری دومین جشنواره مطبوعات استان مرکزی کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: ۴۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۲۵۰ اثر در بخش خبر و گزارش و ۲۰۰ اثر در بخش عکس بوده است.

دانشی گفت: مطبوعات استان بازوی پرتوان مسؤولان در پیشبرد اهداف و امور هستند که باید مورد حمایت جدی قرار گیرند.

به گزارش فارس جشنواره مطبوعات استان در موضوعات قرآن و عترت (علیهم‌السلام)، ترویج فرهنگ نماز در خانواده‌ها، چالش‌های اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی طلاق، حاشیه‌نشینی، اعتیاد، بیکاری، فقر، فساد اداری و حجاب و عفاف، حقوق شهروندی، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، ایثار، شهادت و دفاع مقدس، ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی، شکل‌گیری فرهنگ جهادی تولید، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، خشونت در خانواده و جامعه، امر به معروف و نهی از منکر، زمینه‌ساز نفی ریشه‌ای فساد در ابعاد مختلف آن، هنر و رسانه، کتاب و کتاب‌خوانی و فرهنگ مطالعه، توسعه استانی؛ زمینه‌های بسترساز آن در ابعاد مختلف، وضعیت صنعت، کسب و کار و تولید در استان و تهدیدات و فرصت‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول