اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افزایش ۲۰ درصدی نرخ بلیت اتوبوس در نوروز ۱۴۰۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از افزایش ۲۰ درصدی نرخ بلیت اتوبوس در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: مردم برای خرید بلیت به صورت غیرحضوری اقدام کنند.

افزایش ۲۰ درصدی نرخ بلیت اتوبوس در نوروز ۱۴۰۰

صفر صادقی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه هر سال ستاد نوروزی تشکیل شده و فعالیت دارد اظهار کرد: امسال نیز کشیک نوروزی در همه شهرستان‌ها هم در بخش راهداری و هم حمل و نقل فعال است تا خدمات مرتبط را ارائه دهند.

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی قیمت بلیت اتوبوس در ایام نوروز بیان کرد: با توجه به یک طرفه خالی بودن اتوبوس‌های بین شهری، هر سال از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین، ۲۰ درصد افزایش قیمت بلیت اعمال می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: نرخ حمل و نقل مسافر با اخذ مجوز از ستاد تنظیم بازار کشور اعمال شده و از طریق کانون انجمن صنفی حمل و نقل مسافر ابلاغ شده است، بنابراین این افزایش قیمت به صورت کشوری است.

وی در پاسخ به اینکه ممکن است پس از تعطیلات نوروزی قیمت‌ها به حالت قبل برگردد گفت: معمولا بعد از ۱۵ فروردین نرخ بلیت اتوبوس مانند قبل می‌شود اما گاهی هم تغییر نمی‌کند که سال قبل مبلغ تغییری نکرد.

صادقی‌راد با تاکید بر اینکه اتوبوس‌ها باید طبق پروتکل‌های بهداشتی مسافر سوار کنند و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند افزود: اتوبوس‌ها نباید با ظرفیت کامل حرکت کنند و شرایط کرونا را در نظر بگیرند.

وی در خصوص فروش اینترنتی بلیت اتوبوس و پیش‌فروش بلیت نیز گفت: امسال به علت نبود سفرهای نوروزی پیش‌ فروش نداشتیم اما بیشتر فروش بلیت به صورت اینترنتی است و از مردم می‌خواهیم همچنان خرید غیرحضوری داشته باشند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول