اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برخورد قاطعانه پلیس چهارمحال و بختیاری با اراذل و اوباش/ 27 قاتل در سال 99 دستگیر شدند

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های نیروی انتظامی به خصوص در این ایام نزدیک به چهارشنبه آخر سال، برخورد با اراذل و اوباش و برهم‌زنندگان امنیت جامعه است.

برخورد قاطعانه پلیس چهارمحال و بختیاری با اراذل و اوباش/ 27 قاتل در سال 99 دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منوچهر امان‌اللهی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران چهارمحال و بختیاری در محل خانه مطبوعات استان گفت: از جمله مهم‌ترین برنامه‌های نیروی انتظامی به خصوص در ایام نزدیک به چهارشنبه آخر سال برخورد با اراذل و اوباش و برهم‌زنندگان امنیت جامعه است که در صحنه با آن‌ها برخورد متناسب و قاطعانه خواهد شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این استان از جمله امن‌ترین استان‌های کشور است، گفت: در ایام نوروز مجموعه انتظامی با تمام توان و با به‌کارگیری همه پرسنل و تجهیزات مبادی را کنترل و امنیت جامعه را تامین خواهند کرد.

افرادی که به دلایل اورژانسی شامل جرائم منع تردد شدند به پلیس راهور مراجعه نمایند 

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری در زمان‌های اعمال محدودیت‌های تردد با ۱۱هزار و ۸۷۰ خودرو برخورد شد که تعدادی به مبدا بازگشت داده و شامل جریمه‌های یک میلیونی تومانی، ۵۰۰ هزار تومان و ۲۰۰ هزار تومان شدند.

امان‌اللهی اضافه کرد: افرادی هم که به دلایل موجه از جمله مراجعه به مراکز درمانی به خصوص در زمان ممنوعیت تردد شبانه، توسط دوربین‌های ثبت تخلفات جریمه شدند می‌توانند با ارئه مستندات به پلیس راهور استان برای رفع جرائم خود اقدام کنند.

از ابتدای سال جاری تا به امروز 31 فقره قتل در استان رخ داده و 27 قاتل دستگیر شدند

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا به امروز 31 فقره قتل در استان رخ داده که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش صد درصدی هستیم اما 87 درصد پرونده‌های قتل منجر به دستگیری قاتل شده و در این راستا 27 نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کشف 3 تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر و انهدام 31 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سال جاری گفت: تعداد 3 هزار 475 در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان دستگیر شدند که افزایش 24 درصدی دستگیری‌ را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد.

افزایش 13 درصدی جرائم سایبری در استان

وی بیان داشت: در بحث جرائم سایبری تعداد 127 نفر دستگیری شدند و یک هزار و 456 پرونده در سطح استان تشکیل و منجر به نتیجه شد که افزایش 13 درصدی جرائم سایبری را در سال جدید نشان می‌دهد.

تعداد 18 باند سرقت متلاشی و 3 هزار و 325 سارق دستگیر شدند

امان‌اللهی تصریح کرد: در حوزه سرقت امسال  افزایش 24 درصدی کشفیات را شاهد هستیم و تعداد 18 باند سرقت متلاشی، 3 هزار و 325 سارق دستگیر و خوشبختانه سرقت از منازل 4 درصد و سرقت از اصناف 14 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

مصالحه در 78 درصد پرونده‌های ارجاع شده به مراکز مشاوره‌ای معاونت اجتماعی

وی در خصوص آموزش‌های پیشگیرانه از جرم معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال 11هزار و 146 پرونده به مراکز مشاوره‌ای معاونت اجتماعی و کلانتری‌ها ارسال شده که خوشبختانه 78 درصد پرونده‌ها منجر به مصالحه شده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در زمینه نظارت بر اصناف در راستای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا گفت: از ابتدای سال تا به امروز 10هزار و 198 مورد بازدید از اصناف صورت گرفت که در این راستا برای 396 صنف متخلف تذکر کتبی صادر شد و 214 واحد صنفی پلمب شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان از حفظ امنیت جامعه دفاع خواهد کرد و با هنجارشکنانی که قصد برهم زدن نظم و امنیت جامعه را دارند با قدرت برخورد قاطع خواهد داشت.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول