اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

معرفی ماژول¬های تشخیص چهره توسط هایک ویژن

شرکت هایک ویژن به عنوان یک کمپانی پیشرو در تولید دوربین مدار بسته ، ماژول¬های تشخیص چهره خود را به بازار عرضه کرد.

معرفی ماژول¬های تشخیص چهره توسط هایک ویژن

شرکت هایک ویژن  به عنوان یک کمپانی پیشرو در تولید دوربین مدار بسته ، ماژول­های تشخیص چهره خود را به بازار عرضه کرد. این دستگاه­ها به الگوریتم های هوش مصنوعی مجهز       می­باشند و می­توانند تردد افراد به فضای داخلی و قسمت­های اداری ساختمان را کنترل نمایند.

سه ماژول جدید هایک ویژن چهره افراد را با استفاده از فناوری AI شناسایی و تشخیص می­دهد که در زیر مدل­های آنها ذکر شده است :

ماژول تشخیص چهره دیواری هایک ویژن مدل DS-K1T604MF و DS-K1T606MF

ماژول پایه و تشخیص چهره دیواری هایک ویژن مدل DS-K1T605MF

ماژول تشخیص چهره ترکیبی برای استفاده در تجهیزات کنترل تردد مدل DS-K5603-Z

تمامی ماژول های جدید هایک ویژن به سادگی نصب و راه اندازی می شوند از ماژول دیواری برای نصب در محل درب ورودی مکان های مختلف استفاده می شود. ماژول پایه و دیواری برای نصب در موقعیت های عمودی ( روی ستون یا روی میز و مواردی شبیه به آن ) طراحی شده است. از ماژول متحرک نیز برای نصب در موقعیت هایی که تشخیص چهره افراد نیاز به تغییر زاویه دید دارد استفاده می شود.

برای پوشش نیازهای امنیتی، محصولات متعددی توسط برندهای دوربین مداربسته پیشنهاد می­شود. دوربین و تجهیزات تصویر برداری عمده ترین این محصولات هستند همچنین NVRها و تجهیزات ضبط تصویر دوربین مدار بسته نیز از اهمیت ویژه­ای برخوردارند. ماژول های تشخیص چهره هایک ویژن به شکل ۱:۱ یا ۱:N ارائه شده است یعنی از طریق راه های متعددی می­توان این ماژول را به محصولات تصویر برداری هایک ویژن اضافه کرد.

تشخیص چهره دقیق و فوری

ماژول تشخیص چهره هایک ویژن با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی در کوتاهترین زمان به بهترین نحو ممکن تصویر چهره افراد را شناسایی می­کند که دارای دقتی بالای ۹۹% است و کاربران می توانند با اطمینان از این وسیله هوشمند استفاده کنند. مدت زمان تشخیص چهره هر فرد زیر نیم ثانیه اعلام شده است.

در مکان­های پر تردد و مواقع ازدحام جمعیت هر ماژول تشخیص چهره هایک ویژن می تواند ۴۰ نفر را در یک دقیقه شناسایی و چهره هر فرد را تشخیص دهد.

 

از ماژول های تشخیص چهره هایک ویژن می توان به منظور پوشش بسیاری از نیاز های حفاظتی استفاده نمود. انتخاب چندین حالت برای تایید دسترسی مانند تشخیص توسط چهره فرد ، کشیدن کارت ، مقایسه تصویر و حالت های سفارشی دیگر توسط اپراتور می تواند انتخاب شود. از این ویژگی کاربردی هایک ویژن می توان در ساختمان های مسکونی و تجاری، ادارات دولتی، کسب و کارهای کوچک یا بزرگ، کارخانجات و مواردی مانند این استفاده کرد.

شرکت هایک ویژن دارای نماینگی های زیادی در ایران می­باشد و شرکت تامیران یکی از آنهاست. شما با اطمینان و اعتماد کامل می­توانید انواع محصولات حفاظتی را از نماینگی هایک ویژن تهیه کنید. همچنین می­توانید از جشنواره ها و تخفیفات ویژه شرکت بهره مند شوید.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول