اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

افتتاح پروژه‌هایی به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در فارس

امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان فارس افتتاح می شود .

افتتاح پروژه‌هایی به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اعلام این خبر بیان کرد: افتتاح کمربندی شمال شرقی قطعه الف به نمایندگی از پروژه های شرکت ساخت و توسعه، افتتاح بزرگراه شهید سلیمانی و تقاطع غیرهمسطح پیوند، آغاز عملیات اجرایی بزرگراه قره پیری به طول ۹ کیلومتر، آغاز عملیات اجرایی ۲ هزار و ۵۰۰ واحد برنامه طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید صدرا، افتتاح سالن ورزشی بین المللی شهر جدید صدرا، بازدید از قطعه ۷ آزادراه شیراز-اصفهان، حرکت به سمت حرم مطهر شاهچراغ و دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و همزمان افتتاح چندین پروژه‌ راه‌سازی در شهرستانهای فارس به شکل ویدیو کنفرانس از جمله برنامه های امروز سفر وزیر راه و شهرسازی به شیراز است .

محمود رضایی در خصوص پروژه های قابل افتتاح در این سفر وزیر در شهر صدرا گفت: مجموع ارزش روز  این پروژه ها در شهر صدرا،  معادل ۲ هزار و ۸۰۰  میلیارد ریال مجموع ارزش روز پروژه های قابل کلنگ زنی ۱۱ هزار میلیارد ریال است .

به گفته وی شروع عملیات اجرایی ۲ هزار و ۵۰۰ واحد برنامه اقدام ملی مسکن یکی از اهداف و ماموریت‌های اصلی سیاست شهرهای جدید فراهم کرن شرایط تامین مسکن و سرپناه برای اقشار مختلف اجتماعی پیرامون کلانشهرها است .

رضایی خاطرنشان کرد: با توجه  به این واقعیت که سهم عمده ای از رونق تولید به بخش مسکن و ساختمان مرتبط است ،  اجرای برنامه اقدام ملی و تولید و عرضه مسکن به عنوان یکی از سیاست های محوری در حوزه راه و شهرسازی  تعریف شده است؛ این طرح با هدف رونق تولید و عرضه مسکن، کاهش التهاب بازار و جذب نقدینگی های سرگردان در دستور کار قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس بیان کرد : از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در تعهد و برنامه شرکت عمران شهرهای جدید ایران، سهم شهر جدید صدرا ۲۱ هزار  واحد مسکونی است .

وی تمام پروژه های قابل افتتاح در سفر وزیر راه و شهرسازی به شیراز را حول محور ارتقاء‌ قابلیت استاندارد و ایمنی  سطح زندگی  مردم فارس در حوزه حمل و نقل و راهداری  و بهبود زیر ساخت های مرتبط با این حوزه و تامین بخشی از مسکن مورد نیاز استان به عنوان اصلی ترین نیاز خانوار اعلام کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول