اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

معاون حقوقی نفت مسجدسلیمان:‌فسخ قرارداد خیبری‌ها جعلی است/ این پرونده برای بهاروند و عزیزی خادم یک محک است

معاون حقوقی باشگاه نفت مسجد سلیمان توضیحاتی را در خصوص استفاده خیبر خرم آباد از 4 بازیکن غیرمجاز ارائه کرد.

معاون حقوقی نفت مسجدسلیمان:‌فسخ قرارداد خیبری‌ها جعلی است/ این پرونده برای بهاروند و عزیزی خادم یک محک است

غلامرضا زمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص شکایت باشگاه نفت مسجدسلیمان از خیبر خرم‌آباد اظهار داشت: امروز شکایت‌مان را در فدراسیون فوتبال ثبت کردیم. امضای 4 نفر از بازیکنان خیبر خرم‌آباد توسط این باشگاه جعل شده و قراردادشان را فسخ کرده‌اند. این  فسخ را به فدراسیون داده‌اند و 4 بازیکن جدید آورده‌اند که آن‌ها مقابل نفت مسجدسلیمان در جام حذفی بازی کردند.

وی افزود: وقتی خروج آن 4 بازیکن غیرقانونی باشد، ورود 4 بازیکن جدید هم غیرقانونی است. در این موضوع از اسناد جعلی استفاده شده و این پرونده برای آقایان بهاروند و عزیزی خادم یک محک است. البته من اطمینان دارم این عزیزان عادل هستند، در این موضوع با عدالت رفتار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و به حق ما به درستی رسیدگی می‌شود. 

مدیر حقوقی باشگاه نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: ما با یکی از بازیکنانی که قراردادش به صورت جعلی فسخ شده صحبت کردیم و متوجه شدیم باشگاه خیبر خرم‌آباد به دنبال جلب رضایت آن 4 بازیکن بود اما به هر حال در این ماجرا جعل انجام شده و در هیأت فوتبال، فدراسیون و کمیته نقل و انتقالات به ثبت رسیده، مگر این که خدای ناکرده اسناد را جابجا کرده باشند که بعید می‌دانم چنین چیزی باشد اما جعل محرز است. به همین خاطر ما تقاضای کارشناسی داریم که کارشناس بیاید و امضاها را تطبیق بدهد.

زمان‌پور با اشاره به قوانین فیفا گفت: طبق ماده 21 فصل سوم آیین نامه انضباطی فیفا هر کسی در فعالیت‌های مربوط به فوتبال جعل، مدرک معتبری را تحریف و یا از یک مدرک جعلی و تحریف‌شده استفاده کند با جریمه مالی و محرومیت حداقل از 6 بازی یا زمانی که کمتر از 12 ماه نیست، جریمه می‌شود. این ماده همچنین عنوان می‌کند در صورت جعل یا تحریف توسط مسئولان یا بازیکنان یک باشگاه،‌ مسؤولیت برعهده آن باشگاه است. مجازات‌های فیفا به این ختم نمی‌شود و در صورت جدی‌تر بودن تخلف مجازات سنگین‌تری اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: متخلف حتی ممکن است از مسابقات حذف شود. خیبر از بازیکنانی استفاده کرده که حق حضور در بازی را نداشتند. شما وقتی 4 بازیکن از لیست خارج کنید می‌توانید به جای آن‌ها 4 بازیکن بگیرید اما وقتی 4 بازیکن خارج نکنید، چطور می‌توانید به جای آن‌ها 4 بازیکن وارد کنید؟ اگر این 4 نفر فسخشان جعل نمی‌شد، ان 4 بازیکن هم نمی توانستند وارد لیست شوند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول