اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بنزما: دوست دارم دوباره هم‌تیمی رونالدو شوم / امیدوارم هالند به رئال بیاید

ستاره فرانسوی رئال مادرید در نشست خبری پیش از مسابقه حساس مقابل آتالانتا در خصوص شایعه بازگشت رونالدو و انتقال هالند صحبت کرد و از بدشانسی ادن ازارد گفت.

بنزما: دوست دارم دوباره هم‌تیمی رونالدو شوم / امیدوارم هالند به رئال بیاید

به گزارش خبرگزاری فارس، کریم بنزما در نشست خبری پیش از دیدار رئال مادرید مقابل آتالانتا از جاه طلبی کهکشانی‌ها سخن گفت و در خصوص شایعه بازگشت کریستیانو رونالدو به مادرید حرف زد.

بنزما گفت: فردا ما باید جاه طلب باشیم، تنها را برد را بخواهیم و بدانیم چقدر این بازی برای ما اهمیت دارد. دیدار فرداشب بسیار سخت خواهد بود زیرا که حریف بسیار قدرتمند است. برد یک بر صفر در دیدار رفت کمکی به ما نمی‌کند. ما باید آماده دیدار برگشت باشیم.

وی ادامه داد: آمدن هالند؟ من در خصوص بازیکنان تیم‌های دیگر صحبت نمی‌کنم. همه ساله در خصوص آمدن بازیکنانی به رئال مادرید صحبت می‌شود. او نیز بازیکنی جوان است و توانسته برای تیمش گل‌های فراوانی به ثبت رساند. اگر یک روز هالند این شانس را داشت که به رئال بیاید، بگذارید به این تیم منتقل شود.

بزنما در خصوص احتمال بازگشت رونالدو نیز گفت:  من با کریستیانو سال های فوق‌العاده‌ای را در مادرید گذراندم. 3 سال پیش او رفت و اکنون در تیمی دیگر است. نمی‌دانم به رئال بازمی‌گردد یا خیر. من نه مربی رئال هستم و نه مدیر و رئیس این باشگاه اما از طرف خودم می‌گویم که دوست دارم دوباره با رونالدو هم‌بازی شوم.

ستاره رئال مادرید در خصوص مصدومیت دوباره ادن ازارد نیز اظهار داشت: او از زمانی که به رئال آمده بسیار بدشانس بوده است. من برایش متاسفم. همه می‌دانند که او چقدر بازیکن بزرگی است و می‌تواند به ما کمک کند. ازارد خودش هم ناراحت است زیرا می‌خواست در بازی فردا به میدان بیاید و عملکردش را به نمایش گذارد. ما به او احتیاج داریم و امیدوارم زودتر خوب شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول