اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دستگاه قضایی تمام قد در کنار واحدهای تولیدی است/ بیکار شدن حتی یک کارگر هم پذیرفتنی نیست

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی، گفت: مجموعه دستگاه قضایی استان به صورت تمام قد در کنار بخش صنعت و واحدهای تولیدی بوده و تلاش بر این بوده تا از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری شود.

دستگاه قضایی تمام قد در کنار واحدهای تولیدی است/ بیکار شدن حتی یک کارگر هم پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل‌اللهی امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با اشاره به تاکیدات رئیس محترم قوه قضائیه مبنی بر حمایت دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی و صنعت، اظهار داشت: مجموعه دستگاه قضایی استان به‌صورت تمام قد در کنار بخش صنعت و واحدهای تولیدی بوده و تلاش می شود از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم فردی ولو یک نفر شغل خود را از دست بدهد، افزود: خوشبختانه در طی یک‌سال گذشته اقدامات خوبی در راستای حمایت از تولید و اشتغال استان انجام شده که این موضوع با همدلی و مشارکت همه دستگاه‌های استان تحقق یافته و قابل قدردانی است.

رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: واحدهای صنعتی و تولیدی پس از ورشکستگی طبق قانون باید تعطیل و پلمب شده و وارد چرخه مزایده شوند اما دستگاه قضایی استان با تمام توان تلاش می‌کند تا مانع از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی و به تبع آن بیکاری افراد شاغل در آن واحدها شود.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده در استان چندین واحد تولیدی و صنعتی به چرخه تولید بازگشته اند به‌طوریکه برخی واحدهای احیا شده وارد حوزه صادرات شده‌اند.

انتهای پیام/60025/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول