اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دولت تدبیر و امید مصداق اتّم ناکارآمدی در تمام مسائل است

دبیر اسبق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با اشاره به عملکرد دولت گفت: دولت آقای روحانی مصداق اتّم ناکارآمدی در تمام مسائل است.

دولت تدبیر و امید مصداق اتّم ناکارآمدی در تمام مسائل است

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ محمد امین سلیمی دبیر اسبق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در همایش دانشجویی ـ مردمی بن بست تکرار که عصر امروز در حوزه هنری برگزار شد؛ گفت: دولت آقای روحانی مصداق اتّم رذایل در تمام مسائل است. به نظر من دولت آقای روحانی به مثابه‌ یک تفکر، منش و جریان به مراتب بدتر از شخص این افراد است.

وی با اشاره به تاثیر گفتمان غرب در کشور اظهار داشت: وقتی که ما در جمع‌های سیاسی هنوز می‌ترسیم که بایدن می‌آید و امتیاز می‌دهد و دوباره همان اتفاق‌ها می‌افتد، یعنی گفتمان غرب زنده است.

سلیمی افزود: اشتباه ما این است که عملکرد ما معطوف به انتخابات است. رویکرد ما این است که فقط "ما" برنده شویم.

سردبیر خبرگزای دانشجو یادآور شد: نسبت ما با مردم این است که فکر می‌کنیم که ما در قله‌ معرفت و بصیرت هستیم. اگر به ما رأی دهند، رستگار می‌شوند، اگر ندهند، اولئک کلأنعام. و این اشتباه ماست!

وی افزود: ما معطوف به انتخابات هستیم، معطوف به جمهوریت نیستیم. سرمایه‌ روحانی بر این سوار است که جاهایی که ما باید می‌بودیم، نبودیم.

سلیمی ادامه داد: نقد دولت آقای روحانی خیلی خوب است؛ اما به شرطی که باعث شود مردم اشتباه گفتمان این دولت را متوجه شوند. مهم‌تر از آن این است که مردم خلأ یک گفتمان را احساس کنند. کنش همه ما و ارتباط ما با مردم، مردمی که مردم‌سالاری را برای آن‌ها فقط در روز انتخابات می‌خواهیم، باید بهبود بیابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول