اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آمادگی ۵ راهدارخانه ملایر برای خدمات‌دهی در نوروز

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر از آغاز طرح استقبال از بهار از ۱۵ اسفندماه امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده خبر داد و گفت: پنج راهدارخانه در ایام نوروز آمادگی اسکان موقت مسافران و ارائه سایر خدمات را بر عهده دارند.

آمادگی ۵ راهدارخانه ملایر برای خدمات‌دهی در نوروز

هاشم اسکندریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: اداره حمل و نقل و راهداری شهرستان ملایر به منظور خدمات‌رسانی بهتر به مردم و مسافران طرح استقبال از بهار را از ۱۵ اسفندماه امسال شروع کرده و این طرح را تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه می‌دهد.

وی پاکسازی حاشیه راه‌ها و نصب و مرمت تابلو‌ها و علائم را از دیگر اقدامات این اداره در این طرح است، نصب تابلوی راهنمای سفر، پاکسازی شانه راه از نخاله‌های ساختمانی محور ملایر- اراک، ایمن‌سازی و شانه‌سازی حریم راه رفع نقص و اصلاح شبکه‌های روشنایی را از دیگر اقدامات این طرح برشمرد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر به بازدیدهای منظم و مستمر با همکاری سایر نهادهای مربوطه از مجتمع‌های بین راهی در ایام نوروز خبر داد و گفت: با هر نوع تخلف برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه به منظور جلوگیری از شیوع کرونا بازدیدها و موارد بهداشتی به صورت رزانه از پایانه‌ها انجام می‌شدود تصریح کرد: نظارت مستمری بر ایمنی و تردد مسافران جاده‌ای از سوی سامانه سپهتن انجام می‌شود.

اسکندریان با اشاره به نظارت این اداره از مراکز معاینه فنی در راستای خدمات رسانی بهتر به مسافران و مردم در ایام نوروز از آمادگی کامل نیروهای راهداری در راهدارخانه‌های شهرستان در ایام نوروز خبر داد و گفت: پنج راهدارخانه در ایام نوروز آمادگی اسکان موقت مسافران و ارائه سایر خدمات را در نوروز بر عهده دارند.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام راهداری ملایر از احداث چهار مجتمع خدمت رفاهی در  محور ملایر- اراک خبر داد و گفت: احداث مجتمع خدمت رفاهی در محور ملایر- بروجرد، محور ملایر- آورزمان، محور ملایر- شوشاب و محور ملایر- قوزان به صورت توافقی در دست پیگیری است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر اضافه کرد: روکش آسفالت محور ملایر – اراک با قراردادهای منعقد شده با سه شرکت سرمایه‌‌گذاری در حال اجرا و تکمیل است.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول