اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

اختتامیه یازدهمین دوره المپیاد دانش‌آموزی نانو برگزار شد/ کردستان اول شد

اختتامیه یازدهمین دوه از المپیاد دانش‌اموزی نانو امروز به صورت مجازی و با حضور دبیر ستاد توسعه فناوری نانو و مشاور رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار شد.

اختتامیه یازدهمین دوره المپیاد دانش‌آموزی نانو برگزار شد/ کردستان اول شد

مهیار خادم، مدیر ترویج ستاد دانش‌آموزی نانو در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس درباره یازدهمین دوره از المپیاد دانش‌آموزی نانو گفت: اختتامیه این دوه از المپیاد امروز، دوشنبه ۲۵ اسفند ساعت ۱۶ به صورت مجازی و با حضور سعید سرکار، دبیر ستاد توسعه فناوری نانو  و حسن مظفری، مشاور رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار شد. 

 مدیر ترویج ستاد دانش‌آموزی نانو  ادامه داد: یازدهمین دوره المپیاد دانش ‌ آموزی نانو با شرکت بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ دانش ‌آموز آغاز و ۳۰ دانش ‌‌آموز به مرحله سوم و نهایی راه پیدا کردند و این مرحله به صورت مجازی (برگزاری آنلاین کارگاه ‌ های تخصصی) و حضوری (به مدت سه روز کار در آزمایشگاه و انجام پروژه) در ۴ شهر سنندج، شیراز، مراغه و نیشابور برگزار و نتایج رقابت شرکت ‌ کنندگان در مراسم اختتامیه اعلام شد.

خادم افزود: نتایج رقابت ۳۰ برگزیده کشوری و راه ‌ یافته به مرحله نهایی المپیاد نانو اعلام و مدال ‌‌های طلا، نقره و برنز به راه‌یافتگان این مرحله اهدا شد. 

 مدیر ترویج ستاد دانش‌آموزی نانو با بیان اینکه استان کردستان، شهر متمرکز راه‌یافتگان به مرحله نهایی المپیاد دانش‌آموزی نانو بود، خاطرنشان کرد: آیناز رحیمی از شهر سنندج برنده مدال طلای این دوره شد.

خادم در پایان گفت: ابوالفضل زارع دارنده مدال طلای دوره هشتم المپیاد دانش‌آموزی نانو  نیز در اختتامیه این دوره شرکت داشته است.

شایان ذکر است ثبت نام در دوازدهمین المپیاد نانو آغاز شده است و دانش‌آموزان علاقمند می‌‌توانند برای ثبت نام به سا یت باشگاه نانو به نشانی «www.nanoclub.ir» مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول