اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شیوع نگران‌کننده کرونا انگلیسی در آذربایجان/ هموطنان از سفر به آذربایجان‌شرقی در ایام نوروز خودداری کنند

ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا در اطلاعیه‌ای از هموطنان خواست تا به علت شکننده بودن وضعیت و نگرانی از آغاز موج چهارم کرونا در ایام نوروز به آذربایجان‌شرقی سفر نکنند.

شیوع نگران‌کننده کرونا انگلیسی در آذربایجان/ هموطنان از سفر به آذربایجان‌شرقی در ایام نوروز خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا در اطلاعیه‌ای که رونوشت آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته آمده است: 

ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید نوروز به همه هم‌میهنان عزیز و قدردانی از همراهی و همکاری آحاد شهروندان در اجرای مصوبات و توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت کلیه شیوه‌نامه‌‌های بهداشتی، به اطلاع می‌رساند که در شرایطی به روزهای پایانی سال و عید نوروز نزدیک می‌شویم که خطر شیوع کرونا همچنان در کمین سلامت شهروندان است.

در چنین شرایطی وضعیت کرونایی شهرهای مختلف کشور از جمله استان آذربایجان شرقی در حالتی شکننده قرار دارد و با کوچکترین غفلت و عادی‌انگاری، موج بعدی بیماری کرونا اوج خواهد گرفت.

از این رو، ضمن تأکید بر این مطلب که مصوبات ستاد ملی کرونا، ملاک عمل در این استان خواهد بود، اما به دلیل نگرانی از شیوع بیشتر بیماری از همه هموطنان درخواست می‌شود که از سفر به استان آذربایجان‌شرقی خودداری کنند.

موضوعی که اهمیت خودداری از این سفرها را دوچندان می‌کند، شیوع نگران‌کننده نوع انگلیسی ویروس کرونا در آذربایجان‌شرقی است که احتمال حاد شدن وضعیت در صورت عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را مضاعف می‌کند.

بدیهی است که در شرایط حاضر، هیچ برنامه‌ای از سوی دستگاه‌های متولی برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی پیش‌بینی نشده و مردم مهمان‌دوست تبریز و آذربایجان‌شرقی، پس از ریشه‌کن شدن بیماری کرونا، فرهنگ تاریخی خود را در میزبانی شایسته از مهمانان نشان خواهند داد.

ضمن قدردانی از خدمات و زحمات کادرهای درمان و ادای احترام به روان پاک شهدای مدافع سلامت، تأکید می‌شود که خودداری از انجام سفر در ایام نوروز و استمرار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ادای احترام به تلاش‌های این عزیزان و تضمین سلامت مردم شریف کشورمان خواهد بود.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول