اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۵ وزیر پای کار سامان‌دهی حاشیه مشهد آمدند/ عملیاتی شدن ۱۳۰ پروژه طی ۲ سال با اعتبار۴ هزار میلیارد تومانی

در جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار که با حضور ۵ وزیر دولت دوازدهم و استاندار خراسان رضوی برگزار شد، ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارتخانه راه و شهرسازی برای ساماندهی بافت حاشیه‌ای مشهد تخصیص یافت و در این راستا ساماندهی حاشیه مشهد در قالب ۱۳۰ پروژه دوسالانه با اعتبار ۴ هزار میلیارد تومان، اجرایی و عملیاتی می‌شود.

۵ وزیر پای کار سامان‌دهی حاشیه مشهد آمدند/ عملیاتی شدن ۱۳۰ پروژه طی ۲ سال با اعتبار۴ هزار میلیارد تومانی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جلسه فوق العاده ستاد ملی بازآفرینی شهری ایران در خصوص موضوع حاشیه‌نشینی شهر مشهد با حضور وزرای نیرو، تعاون،کار و رفاه اجتماعی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار خراسان رضوی و دیگر اعضای ملی و استانی برگزار شد.

برنامه‌ای که برای ساماندهی حاشیه مشهد تعریف شده در قالب ۱۳۰ پروژه دوسالانه است که حدود ۳ هزار میلیارد تومان هزینه برای آن تعریف شده است. این پروژه‌های ۱۳۰ گانه در گام نخست با بودجه ۱۲۰ میلیارد تومانی که وزارت راه و شهرسازی تامین کرده، عملیاتی و اجرایی می‌شود.

طبقه گفته وزیر راه و شهرسازی در این جلسه، در ساماندهی بافت‌های حاشیه‌ای شهر مشهد حتما از جلب و جذب خیرین و مردم استفاده خواهد شد.

اصلاح وضعیت معابر، احداث زیربناها، اجرای شبکه فاضلاب، احداث مراکز و مجتمع‌ها برای کمک به بهبود وضعیت زندگی مردم در این برنامه عملیاتی و اجرایی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول