اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اختصاص بودجه ۳ میلیونی برای هر شهروند منطقه ۱۰ اصفهان

مدیرمنطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: برای هر شهروند اصفهانی سه میلیون تومان هزینه در بودجه سال آینده شهرداری در نظر گرفته شده است.

اختصاص بودجه ۳ میلیونی برای هر شهروند منطقه ۱۰ اصفهان

حمید شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی نتوانستیم بسیاری از برنامه‌های فرهنگی را اجرا کنیم؛ اما در حوزه اقدامات شهری اتفاق‌های خوبی را شاهد بودیم.

مدیرمنطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: بودجه این منطقه شهرداری اصفهان در سال گذشته ۱۳۷ میلیارد تومان بود که با توجه به وضعیت منطقه و مشکلات اقتصادی موجود در کشور محقق‌کردن این بودجه برای ما کاری دشوار بود به همین دلیل سعی کردیم فشار کمتری را به مردم وارد کنیم به همین سبب برای راهبردی‌کردن بودجه به دنبال راه‌های جدید و نو بودیم.

وی خاطرنشان کرد: توانستیم با تلاش همکارانم و افراد معتمد در این منطقه، درآمد را تا ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش دهیم که این اتفاق تا پایان سال رخ داد و گفتنی است که بیشتر مبلغ این بودجه صرف بخش‌های عمرانی شد.

شهبازی تصریح کرد: همچنین پروژه‌های مشارکتی زیادی در این منطقه انجام شد و بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان در پروژه‌های مشارکتی سهم داشتیم.

مدیرمنطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بیش از ۳۴ مرکز فرهنگی‌ورزشی در منطقه ۱۰ وجود دارد و تلاش ما افزایش این مراکز بوده است. در حوزه‌های ترافیک، مالی، شهرسازی و عمرانی نیز اقدامات قابل‌قبولی را انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ۳۱۰ میلیارد تومان بودجه برای سال آینده شهرداری این منطقه پیش‌بینی شده است، گفت: همه مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری برای ارتقای کیفیت زندگی مردم باید تا حد توان وارد عمل شوند که این کار نیازمند تدبیری جمعی است.

شهبازی اظهار کرد: ما به دنبال شهروند مطالبه‌گر هستیم و از مردم دعوت می‌کنیم تا مشارکت‌های لازم را انجام دهند؛ زیرا شهر برای مردم است.

مدیرمنطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ۱۲۰ پروژه برای سال آینده پیش‌بینی شده و بر اساس آن برنامه‌هایی نیز تدوین شده است، خاطرنشان کرد: امسال در پروژه‌های منطقه‌ای از لحاظ مالی ۴۰۰درصد رشد داشته‌ایم که این آمار نشانگر اتفاق‌های خوب است که تمام آن‌ها با مشارکت‌های مردم به ثمر نشسته است.

اجرای پروژه‌ها با توجه به کرونا و شرایط اقتصادی موجود، حذف نشد

وی گفت: امسال اجرای پروژه‌ها با توجه به کرونا و شرایط اقتصادی موجود حذف نشد، بلکه برای اتمام همه پروژه‌ها تلاش کردیم و به سمت منابع مالی جدید رفتیم تا پروژه‌های عمرانی را با رویکرد اجتماعی احداث کنیم.

شهبازی افزود: منطقه ۱۰ جزو مناطق شاخص شهرداری اصفهان است که اکنون در مسیر توسعه قرار گرفته و این موفقیت را مدیون کمک‌ها و مساعدت‌های مردم هستیم.

مدیرمنطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: برای هر شهروند اصفهانی سه میلیون تومان هزینه در بودجه سال آینده شهرداری در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۲۳۰ هکتار بافت فرسوده در منطقه ۱۰ وجود دارد و برخی از محله‌ها از امکانات محروم هستند، در همین راستا درصددیم اقداماتی را انجام دهیم تا همه مردم از امکانات لازم در منطقه بهره‌مند شوند. امیدوارم سال آینده نیز از حمایت‌های مردمی بهره مند شویم تا شاهد اتفاق‌های خوبی برای شهر و این منطقه باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول