اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کشف 21 هزار و 719 دستگاه ماینر قاچاق در آذربایجان شرقی/ ممانعت از خروج بیش از 11 هزار دام قاچاق از کشور

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: از خروج 11 هزار و 834 دام قاچاق جلوگیری و دستگیری قاچاقچیان کالا نیز 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

کشف 21 هزار و 719 دستگاه ماینر قاچاق در آذربایجان شرقی/ ممانعت از خروج بیش از 11 هزار دام قاچاق از کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار "حسین عبدی" در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: نیروی انتظامی بر اساس وظایف قانونی مسئول ایجاد نظم، امنیت و آرامش در جامعه و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و جزء سازمان هایی است که بیشترین ارتباط با شئون جامعه را دارد.

وی با اشاره به همراهی و تعامل اصحاب رسانه در ماموریت های پلیس افزود: خبرنگاران نقش بی‌بدیلی در افزایش احساس امنیت، ارتقای دانش و اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق به جامعه دارند و در خنثی کردن شایعاتی که باعث اخلال در امنیت روانی مردم می‌شود، اثرگذار هستند که جا دارد از زحمات و تلاش‌های این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به موضوع مبارزه با قاچاق کالا، گفت: موضوع قاچاق کالا به لحاظ حمایت از کالای ایرانی، جلوگیری از بیکاری و ضررهای اقتصادی به‌عنوان یک اولویت در دستور کار فرماندهی انتظامی استان قرار دارد.

وی، تمرکز پلیس استان را بر روی باندهای کلان قاچاق کالا عنوان و بیان کرد: در این زمینه توفیقات خوبی به‌دست‌ آمده به‌گونه‌ای که در سال جاری با افزایش 5 درصدی تشکیل پرونده‌های قاچاق و رشد 28 درصدی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بیش از 159 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف و ضبط شده است.

عبدی از کشف 21 هزار و 719 دستگاه ماینر قاچاق در این مدت خبر داد و گفت: از خروج 11 هزار و 834 دام قاچاق جلوگیری و دستگیری قاچاقچیان کالا نیز 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت:  امسال در زمینه جرائم اقتصادی از جمله اخلال در نظام اقتصادی، تسهیلات غیرمجاز بانکی، پولشویی، رباخواری،  اختلاس، ارتشا، تبانی در معاملات دولتی،تعدی به اموال دولتی، فرار مالیاتی، زمین خواری، احتکاری 294 پرونده‌ تشکیل شده است.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول