اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کرملین: به هرگونه اقدام تحریک آمیز علیه کریمه پاسخ می‌دهیم

سخنگوی کرملین گفت که روسیه به هرگونه اقدام تحریک آمیز برنامه ریزی شده از سوی غرب علیه کریمه واکنش نشان خواهد داد.

کرملین: به هرگونه اقدام تحریک آمیز علیه کریمه پاسخ می‌دهیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی کرملین دوشنبه گفت که روسیه به هرگونه اقدام تحریک آمیز برنامه ریزی شده (غرب) علیه کریمه پاسخ خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری «پرنسا لاتینا» به نقل از خبرگزاری «اسپوتنیک » «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین در این باره گفت: «شک نداریم که دستگاه‌های مربوطه ما به تمام اطلاعات لازم در زمینه هرگونه اقدام تحریک آمیز، به ویژه در سالگرد اتحاد کریمه با روسیه دسترسی دارند.»

کریمه پس ازهمه پرسی در مارس ۲۰۱۴ که ۹۶.۷۷ درصد از رای دهندگان آن و ۹۵.۶ درصد از ساکنان «سواستوپول» به عضویت روسیه رای مثبت دادند، به یکی از مناطق روسیه مبدل شد.

مقام‌های روس بارها اعلام کرده‌اند که مردم کریمه مطابق قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل متحد  به اتحاد مجدد با روسیه رای مثبت داده‌اند.

وزارت دفاع روسیه در راستای محافظت از کریمه اخیرا از اجرای یک تمرین نظامی با مشارکت نیروهای هوابرد و چتربازان خود در  این شبه جزیره  خبر داد. این رزمایش چندی قبل در منطقه آموزشی «اوپوک» برگزار شد و یگان‌های هوابرد و نیروهای توپخانه در آن مشارکت داشتند. 

 

 یک مقام روس نیز در روزهای گذشته از نصب جدیدترین ایستگاه راداری این کشور  به نام «یاخروما» در کریمه به عنوان بخشی از سیستم هشدار سریع حمله موشکی روسیه خبر داد.

«سرگئی ساپارکین» از مقامات بخش مخابراتی و راداری روسیه گفت که کارها برای توسعه تجهیزات و نرم افزار و  آغاز مراحل ساخت و آماده سازی مرکز راداری کریمه در حال انجام است و این رادار در بازه زمانی تعیین شده مطابق با برنامه مصوب وزیر دفاع روسیه آماده می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول