اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

از پرواز بالگرد برای یاری مادر باردار تا احیای موفق خانم 76 ساله در چالشتر

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری از پرواز بالگرد اورژانس برای یاری مادر بادار اهل روستای خویه و احیای موفق خانم 76 ساله در شهر چالشتر خبر داد.

از پرواز بالگرد برای یاری مادر باردار تا احیای موفق خانم 76 ساله در چالشتر

محمد حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی 24 ساعت گذشته با تماسی به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ اعلام شد خانم ۳۵ ساله‌ای در روستای صعب‌العبور خویه شهرستان کوهرنگ دچار درد زایمان شده و باید به سرعت به یک بیمارستان مجهز منتقل شود.

رئیس مرکز اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری افزود: پس از دریافت گزارش وضعیت بیمار بلافاصله هماهنگی های لازم جهت پرواز بالگرد انجام گرفت و بالگرد امدادی هلال احمر  به همراه کارشناس اورژانس هوایی  به پرواز درآمد.

وی بیان داشت: پس از رسیدن بالگرد به محل، کارشناس اورژانس ۱۱۵ اقدامات درمانی و حمایتی را برای خانم ۳۵ ساله انجام  و مادرباردار به بیمارستان هاجر شهرکرد منتقل شد.

احیا موفق خانم ۷۶ ساله در شهر چالشتر

حیدری اضافه کرد: با تلاش پرسنل فوریت‌های پزشکی شهرستان شهرکرد در پایگاه چالشتر پس ازحدود ۲۵ دقیقه تلاش و انجام عملیات احیا، خانم ۷۶ ساله ای که دچار ایست قلبی تنفسی شده بود به زندگی دوباره بازگشت و جهت اقدامات درمانی تکمیلی، به بیمارستان هاجر(س) شهرکرد منتقل شد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول