اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

برگزاری هرگونه مراسم در شرایط کرونایی فعلی جرم است

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی در شرایط فعلی کرونایی جرم است و با برگزار کنندگان برخورد خواهد شد.

برگزاری هرگونه مراسم در شرایط کرونایی فعلی جرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام صادق مرادی رئیس دادگستری استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی در شرایط فعلی کرونایی جرم است و با برگزار کنندگان برخورد خواهد شد.

وی افزود: اخیرا مراسمی با جمعیتی چند هزار نفری در یکی از شهرهای خوزستان برگزار شد که تا بحال ۲۲ نفر از عوامل اصلی بازداشت شدند و سایر عوامل نیز مورد برخورد قرار خواهند گرفت.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: به دادستان این شهر دستور داده شده پس از تکمیل اطلاعات، پرونده خارج از نوبت بررسی و برای مخلان نظم و امنیت مردم اشد مجازات در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از برگزاری اینگونه مراسمات تا بحال با ریش سفیدان، سران طوایف و محلات و روحانیت معزز جلساتی برگزار شده است.

صادق مرادی تصریح کرد: برگزاری چنین مراسماتی ریشه در فرهنگ‌ها دارد که با دخیل کردن بزرگان، سران عشایر و دیگر ذی نفوذان باید از آن‌ها جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول