اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

دعواهای سیاسی مانع دیده‌شدن خدمات نظام می‌شود/ستاد امر به معروف مخالف شادی مردم مشروط به حفظ ارزش‌های اسلامی نیست

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: مردم از دعواهای سیاسی و جناحی بی‌ثمر خسته شده‌اند و همین موضوع سبب شده که خدمات نظام دیده نشود.

دعواهای سیاسی مانع دیده‌شدن خدمات نظام می‌شود/ستاد امر به معروف مخالف شادی مردم مشروط به حفظ ارزش‌های اسلامی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی صبح امروز در نشست خبری که با حضور خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج برگزار شد، با تبریک ایام شعبان و همچنین روز پاسدار، خبرنگاران و صداوسیما را همراه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان دانست و از اقدامات آنان و همچنین صداوسیمای استان قدردانی کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: مردم از دعواهای سیاسی و جناحی بی‌ثمر خسته شده‌اند و همین موضوع سبب شده که خدمات نظام دیده نشود.

وی اذعان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر فراجناحی است و اگر ما به عنوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر توصیه‌ها، انتقادات و برخی خدمات خوب را بیان می‌کنیم طرفداری از حزب و جناح خاصی نیست.

الله‌مرادی یادآور شد: نگرانی جامعه در شرایط امروز و ایجاد چالش برای مردم را همگان اذعان دارند اما خبرنگاران باید به گونه‌ای اطلاع‌رسانی کنند که موجب یاس در جامعه نشوند بلکه امیدآفرینی کنند.

وی اذعان کرد: امروز مردم گرفتار هستند و بخش‌های مهمی از زندگی آنها با چالش مواجه است لذا اصحاب جراید در بیان این مطالب باید به نحوی عمل کنند که بیش از این موجبات ناامیدی و یاس مردم نشود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اضافه کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر به شرط حفظ ارزش‌های اسلامی و جامعه مخالف برگزاری برنامه‌های شاد در این ایام آستانه سال جدید نیست ضمن اینکه مناطق حاشیه شهر در برگزاری این برنامه‌ها در اولویت قرار گیرد.

وی در ادامه با تبریک روز پاسدار، از اقدامات گسترده در قالب طرح مومنانه توسط دستگاه‌های مختلف به ویژه سپاه بیت‌المقدس قدردانی کرد و عنوان کرد: هر زمان کشور ما در هر حوزه و بخشی نیاز داشته حضوری پررنگ و تاثیرگذار داشته است.

الله‌مردی اذعان کرد: حضور تاثیرگذار سپاه در خدمات‌رسانی به مردم در زلزله‌ها، سیل و به ویژه در شرایط کرونایی واقعا قابل توجه است.

وی اظهار کرد: بنده به عنوان خدمت‌گذار مردم در ستاد امر به معروف و نهی از منکر دست تمام کسانی را که تلاش کردند در این شرایط سخت و شیوع کرونا ویروس مردم در امنیت روحی و روانی باشند می‌بوسم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول