اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

۷ راه خلاقانه برای استفاده از سنگ اسلب در دیزاین منزل

درخشش سنگ‌ها باعث دگرگونی فضای داخلی منزل شما می‌شود. چه سبک معماری داخلی و وسایل منزل شما کلاسیک باشد، چه مدرن، سنگ‌ها تنوع بالایی از نظر طرح و رنگ دارند و به همین دلیل با هر سلیقه‌ و سبک دکوراسیون داخلی، به راحتی هماهنگ می‌شوند.

۷ راه خلاقانه برای استفاده از سنگ اسلب در دیزاین منزل

سنگ اسلب به سنگ‌های مسطح، مستطیل شکل گفته می‌شود که  در ابعاد بزرگ ۲۲۰ در ۱۲۰ با ضخامت ۲ سانتیمتر یا بیشتر، تولید و فرآوری می‌گردند.

علاوه بر ظاهری متنوع، خاص و لوکس، سنگ‌ها دوام بالایی دارند، نگهداری از آن‌ها راحت است و عایق صوتی خوبی هستند، در نتیجه انتخابی هوشمندانه برای یک دیزاین حرفه‌ای هستند. همچنین سنگ‌ها ویژگی‌های خاصی دارند که شما را شگفت زده می‌کنند، برای مثال سنگ‌های تراونیکس قابلیت عبور نور دارند و می‌توانند در دکوراسیون داخلی، بسیار متفاوت عمل کنند.

سنگ‌های مناسب معماری داخلی منزل

استفاده از سنگ‌های لوکس ساختمانی در فضا و معماری داخلی، کار چالش برانگیز اما جالب و خلاقانه‌ است. مهم‌ترین مسئله‌ای که هنگام کار با سنگ باید در نظر بگیرید، این است که، ویژگی‌های سنگ با موقعیت و مکان مورد استفاده، متناسب باشد. به عنوان مثال، برخی از سنگ‌ها، آب و رطوبت را به راحتی جذب می‌کنند، در نتیجه، برای سرویس‌های بهداشتی و حمام نباید مورد استفاده قرار بگیرند. انواع سنگ‌های مناسب معماری داخلی منزل عبارتند از:

سنگ مرمریت
سنگ گرانیت
سنگ تراورتن
سنگ اونیکس
سنگ کریستال (سنگ چینی)

ایده‌های خلاقانه برای استفاده از سنگ اسلب در منزل

برای زیباسازی فضای داخلی و خارجی منازل مسکونی که طبیعی، منحصر به فرد و بکر به نظر برسند، تنها به سلیقه و ایده‌های بی‌نظیر استفاده از سنگ‌های طبیعی نیاز دارید. در ادامه شما را با این ایده‌های خلاقانه آشنا می‌کنیم.

کفپوش و سنگ فرش

استفاده از سنگ‌ اسلب برای کف، نه تنها ارزش بنا را افزایش می‌دهد، بلکه ظاهری لوکس به منزل شما می‌بخشد. سنگ‌ها دوام بالایی دارند و به راحتی تمیز می‌شوند.

دیوارپوش

استفاده از سنگ اسلب برای دیوارهای منزل، مخصوصاً برای اتاق نشیمن و دیوار تلویزیون، فضایی بسیار دلنشین، گرم و صمیمی را خلق خواهد کرد. سنگ‌های اسلب همچون آثار هنری هستند و می‌توانند ظاهری لوکس، منحصر به فرد و مدرن را برای منزل شما خلق کنند.

ویترین‌های دیواری

شما می‌توانید از سنگ‌های طبیعی برای ایجاد ویترین و شلف دیوار استفاده کنید و وسایل تزئینی و قیمتی خود را در آن‌ها به نمایش بگذارید.

کانتر و فضای بین کابینت آشپزخانه

آشپزخانه از مکان‌هایی است که زمان زیادی را در آن به آشپزی و شستشو می‌پردازیم، پس بهتر است برای کانتر آشپزخانه از متریالی استفاده کنیم که نه تنها عمر بالایی داشته باشد، بلکه ظاهری شیک و لوکس به آشپزخانه ببخشد. سنگ‌های اسلب طبیعی بهترین گزینه هستند، شک نکنید.

همچنین شما می‌توانید از سنگ استفاده شده برای کانتر برای فضای بین کابینت‌ها نیز استفاده کنید یا نوع دیگری را برای این امر انتخاب کنید.

سرویس بهداشتی و حمام

استفاده از سنگ‌های اسلب برای کف، دیوار و همچنین کانتر سرویس‌های بهداشتی و حمام، ظاهری لوکس و شیک به این مکان می‌بخشد. شما می‌توانید در سرویس‌ها و حمام با استفاده از سنگ‌های طبیعی، شلف‌های زیبایی ایجاد کنید.

سنگ شومینه

شومینه‌ها حتی اگر استفاده نشوند، ظاهری گرم و صمیمی به منزل ما می‌بخشند. با استفاده‌ از سنگ‌های لوکس می‌توانید این ظاهر چشم نواز را صد چندان کنید!

استفاده از سنگ‌های طبیعی برای وسایل منزل

شما می‌توانید از سنگ‌های طبیعی برای ساخت میز غذاخوری، میزهای عسلی، تخت خواب و.... استفاده کنید. تنها لازمه آن، انتخاب طرح و سپردن آن به کارشناسان ما در کارخانه سنگ زمردین نما است!

 

کارخانه سنگ زمردین نما، یکی از بزرگ‌‌ترین مجموعه‌های نمایشگاهی سنگ طبیعی و سنگ اسلب با عرضه بیش از ۱۲۰ نوع سنگ داخلی و وارداتی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول