اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع ۳۸۴ تن اقلام معیشتی بین مددجویان کمیته امداد همدان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد همدان گفت: در آستانه سال جدید ۳۸۴ تن اقلام معیشتی شامل برنج، روغن و شکر در بین مددجویان کمیته امداد توزیع شد.

توزیع ۳۸۴ تن اقلام معیشتی بین مددجویان کمیته امداد همدان

علی بحیرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و وضعیت معیشتی مددجویان، با کمک و همکاری خیرین، افراد نیکوکار و مراکز نیکوکاری، ۲۷۴ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم برنج ، ۵۴ هزار و ۹۶۰ عدد روغن مایع دو لیتری و ۵۴ هزار و ۹۶۰ بسته دو کیلوگرمی شکر تحویل خانواده‌های تحت حمایت شد.

وی بیان کرد: به منظور رفع مشکلات ضروری نیازمندان در بخش حمایتی، خدماتی خاص همچون تأمین مایحتاج اولیه (هزینه البسه و غذا)، هزینه‌های درمانی، کمک‌های ابناء السبیل (هزینه اسکان موقت و ایاب ذهاب) از محل اعتبارات دولتی و کمک خیرین، ۹ هزار و ۱۲۲ مورد خدمت به مبلغ ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به مددجویان و سایر اقشار نیازمند در آستانه سال جدید مساعدت صورت گرفته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمتیه امداد همدان ادامه داد: به منظور گسترش فرهنگ ازدواج آسان و زندگی پایدار در بین جامعه هدف، از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی و خیرین و هم‌افزایی با سایر مراکز خیریه، ۵۳ مورد جهیزیه به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان جهت دختران تحت حمایت و فرزندان ذکور این نهاد و همچنین پرداخت جهیزیه موردی به سایر نیازمندان غیر تحت حمایت در آستانه سال جدید مساعدت لازم انجام گرفته است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول