اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کتاب «سوسنگرد» نوشته داوود غیاثی‌راد رونمایی شد

همزمان با سالروز شهادت سرلشکر شهید مهدی باکری از کتاب «سوسنگرد» نوشته داوود غیاثی‌راد رونمایی شد.

کتاب «سوسنگرد» نوشته داوود غیاثی‌راد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، طی مراسمی به مناسبت بزرگداشت شهیدان حاج ابراهیم همت فرمانده لشکر محمد رسول‌الله (ص) و سرلشکر شهید مهدی باکری از کتاب سوسنگرد نوشته داوود غیاثی‌راد رونمایی شد.

در این مراسم که با حضور سرتیپ دوم پاسدار اکبر ضرغامی معاون حقوقی نیروی زمینی سپاه برگزار شد، از کتاب سوسنگرد نوشته داوود غیاثی‌راد در خصوص فرماندهی سردار مهدی ضرغامی از نیروهای شهرستان خمین در عملیات محور سابله در سال ۱۳۶۰ رونمایی شد.

کتاب سوسنگرد روایتی از نقش سردار مهدی ضرغامی در فرماندهی محور سابله در ماه‌های ابتدایی جنگ تحمیلی، نقش عمده و سرنوشت‌ساز مقام معظم رهبری و شهید مصطفی چمران در پیروزی عملیات شکست حصر سوسنگرد است که داوود غیاثی‌راد آن را به نگارش در آورده است.

در این مراسم همچنین از نامه مقام معظم رهبری در سال اول جنگ خطاب به سرهنگ قاسمی فرمانده لشکر ۹۲ زرهی رونمایی شد.

در این مراسم که همرزمان سردار ضرغامی، فعالان شهر محلات، دبیر رزمندگان غرب و شمال غرب محلات، سید محمود میرمحمودی مدیر جهادی شرکت صنایع آذرآب، نماینده ولی‌فقیه در ناحیه جماران، معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی زمینی و هیئت محبان العسگری استان مرکزی و جمعی از رزمندگان، جانبازان فرماندهان و روسا و فرهیختگان استان مرکزی حضور داشتند، لوح یادبود رئیس موزه انقلاب و دفاع مقدس، لوح بنیاد بین‌المللی غدیر خم، لوح نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه جماران به سردار ضرغامی معاون حقوقی نیروی زمینی سپاه که از سوی فرمانده معظم کل قوا به درجه سرتیپ دومی نائل آمده، اعطا شد.

 

همچنین در این مراسم از فعالیت‌های جهادی فرماندهان و روسا و مسئولین استان مرکزی در قرارگاه سرلشکر قاسم شهید قاسم سلیمانی و فعالیت‌های کمک‌های مؤمنانه تقدیر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول