اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اخباری: استقلال متحول شده/ باید بازیکنان را از نظر روحی ریکاوری کنیم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: بعد از دو باخت متوالی سعی می‌کنیم بابازیکنان صحبت و آن‌ها را خوب ریکاوری کنیم تا از این حالت خارج شوند.

اخباری: استقلال متحول شده/ باید بازیکنان را از نظر روحی ریکاوری کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید اخباری در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال اظهار داشت: فردا یک بازی خیلی مهم برای ماشین سازی و همچنین برای استقلال است. یک تیم در کورس قهرمانی است و یک تیم برای فرار از سقوط می‌جنگد.

وی افزود: همیشه بازی هایی که پخش مستقیم دارند شرایط متفاوتی از نظر روحی و روانی دارند. با تیمی بازی داریم که سبک بازیشان نسبت به قبل متحول شده، توپ را خیلی خوب می چرخانند، بازیکنان بسیار خوب و کادرفنی فوق‌العاده‌ای دارند.

سرمربی ماشین سازی گفت: من امروز مجددا به ماشین سازی ملحق شدم. بازیکنان ما دچار آسیب روحی روانی در دو سه بازی اخیر شدند. بعد از دو باخت متوالی سعی می‌کنیم با آن ها صحبت و خوب ریکاوری کنیم تا از این حالت خارج شوند و آن‌ها را برای یک بازی خیلی خوب آماده کنیم. همانطور که نیم‌فصل اول بازی‌های خیلی خوبی از لحاظ سبک فوتبال و استایل بازی ارائه دادیم، باید دوباره به همان سبک و سیاق  برگردیم. بچه‌های ما این پتانسیل را دارند و امیدوارم از فردا استارت آن خورده شود.

اخباری در مورد محرومان و مصدومان تیمش عنوان کرد: مصدوم زیاد داریم و تعداد آن‌ها را بررسی می‌کنیم. محروم هم داریم و در این بازی از نفرات جایگزین استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول