اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تقدیر بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد از سه برگزیده کنکور

بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد از سه برگزیده کنکور ۹۹ در استان تجلیل کرد.

تقدیر بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد از سه برگزیده کنکور

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در مراسمی که به همین منظور در بنیاد نخبگان استان برگزار شد از آقای احمدرضا پوزش رتبه ۳۸ کشوری در رشته علوم تجربی، آقای هادی عنبری بیدسردره رتبه ۵۸ کشوری در رشته علوم انسانی از شهرستان بویراحمد و آقای محمدمهدی ضامنی‌پور رتبه ۷۲ کشوری در رشته علوم تجربی از شهرستان گچساران تقدیر شد.

در این مراسم که خانواده‌های برگزیدگان و نیز مسئولان دانشگاه‌های یاسوج و علوم پزشکی استان و مدیرکل آموزش و پرورش استان حضور داشتند، رئیس بنیاد نخبگان استان گفت: بنیاد ملی نخبگان هرساله از رتبه‌های زیر صد کشوری در رشته تجربی و ریاضی، رتبه‌های زیر ۸۰ کشوری در رشته علوم انسانی و رتبه کشوری زیر ۴۰ در رشته هنر تقدیر می‌کند.

اکوانی گفت: این دسته از برترین‌های کنکور سراسری به مدت یک سال از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده می‌کنند.

رئیس بنیاد نخبگان استان همچنین از خدمات مسئولان آموزش و پرورش و نیز فرهنگیان استان در تقویت جایگاه استان در حوزه آموزش تقدیر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم با اشاره به روند رو به رشد جایگاه استان در کنکور سراسری گفت در چند سال گذشته رتبه های زیر ۱۰۰۰ استان رشد خوبی داشته است آقای زارع‌پور نخبگان را سرمایه‌های کشور دانست و تأکید کرد آموزش و پرورش از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد بستر لازم برای بهبود آموزش در استان استفاده می‌کند.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این مراسم با تقدیر از دانش‌آموزان رتبه‌آور استان گفت: آموزش عالی پس از انقلاب در شاخص توسعه از همه حوزه‌های دیگر جلوتر بوده است. دکتر عریان به نخبگان توصیه کرد برای تعالی جامعه بکوشند و در مسیر نخبگی تقویت وجوه اخلاق علمی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در این مراسم لوح سپاس بنیاد نخبگان به برگزیدگان اهداء شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول