اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مکتب فکری دفاع مقدس می‌تواند در جنگ رسانه‌ای کارساز باشد

فرمانده سپاه آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در تاریخ بروز حنگ‌ها موجب پیدایش مکتب‌های فکری و سیاسی و اقتصادی می‌شود، گفت: تبدیل دفاع مقدس به مکتب می‌تواند در جنگ رسانه‌ای کارساز باشد.

مکتب فکری دفاع مقدس می‌تواند در جنگ رسانه‌ای کارساز باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار  عابدین خرم در جمع فعالان رسانه‌ای و فضای مجاری عرصه دفاع مقدس، اظهار داشت: ذخایر معنوی و فکری دوران دفاع مقدس مقدس مورد تاکید امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب است، چراکه اساس انقلاب اسلامی و دفاع ما فکری است.

وی تاکید کرد: بعد انسانی، فکری و معنوی دوران دفاع مقدس به دیگر ابعاد آن ارجحیت دارد و این ابعاد باید از طریق رسانه روایت انتقال و به گفتمان تبدیل شود.

سردار خرم با اشاره به این سخن امام راحل که فتح‌الفتوح جنگ جوانان بودند، بیان کرد: تداوم فرهنگ دفاع مقدس نیز نیازمند حضور جوانان است که خط‌شکنی کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه دفاع مقدس ترویج فکری مجاهدان فی سبیل‌الله یک اصل است، یادآور شد: بعد انسانی دفاع مقدس محصول مکتب اسلام و رهبران اسلامی (ولایت فقیه) است و همین عامل نیز موجب بقا و دوام سرنوشت انقلاب می‌شود، بنابراین باید افکار این افراد ترویج یابد.

سردار خرم اضافه کرد: نظام فکری دفاع مقدس دغدغه اصلی رهبر فرزانه انقلاب بوده و برای حفظ آن تلاش دارند برای همین معظم‌له از بحث دفاع مقدس به عنوان ذخیره تمام نشدنی یاد می‌کنند.

در این نشست، بهزاد پروین قدس به عنوان رزمنده دوران دفاع مقدس و عکاس برجسته آن دوران، نورمحمدزاده و روح‌الله رشیدی به عنوان نویسندگان و فعالان عرصه دفاع مقدس به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص دفاع مقدس و نحوه انتقال آن پرداختند.

در پایان این نشست همچنین از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی عرصه دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول