اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

ورود به مصادیق نامزدهای احتمالی انتخابات1400 از سوی جبهه پیشرفت و عدالت

دبیر جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت با اشاره به با اشاره به برگزاری آخرین نشست سران احزاب وابسته به جبهه در سال ۹۹ گفت: بررسی اجمالی و دعوت از سایر نامزدهای انتخاباتی در دستور کار جبهه قرار گرفته است.

ورود به مصادیق نامزدهای احتمالی انتخابات1400 از سوی جبهه پیشرفت و عدالت

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محمد جواد محمدی نوری دبیرجبهه پیشرفت رفاه و عدالت در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت: رمز بقا و دوام نظام بسته به حضور و مشارکت جدی ملت پای صندوق‌های رای دارد.

محمدی نوری با اشاره به برگزاری آخرین نشست سران احزاب وابسته به جبهه در سال ۹۹ گفت:  مصوبه شورای مرکزی جبهه پیشرفت رفاه و عدالت مبنی بر ورود جبهه به مصادیق نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری است و البته اولویت ما در جبهه اجماع بر ورود و حمایت از آیت الله رئیسی است؛ در این بین همه جریانات سیاسی در پایگاه اصولگرایی هم براین نکته واقف هستند که با وجود برخی اختلافات در درون این جریان تنها راه رفع اختلاف و ایجاد وحدت رویه سیاسی حضور آیت الله رئیسی است.

وی گفت: بررسی اجمالی و دعوت از سایر نامزدهای انتخاباتی هم در دستور کار جبهه قرار گرفت که در صورت عدم ورود آقای رئیسی بتوانیم از نامزد دوم مورد تائید جبهه در انتخابات حمایت کنیم.

دبیر جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت گفت: پیشنهاد ورود به مصادیق نامزدهای احتمالی نیز در مجمع عمومی شورای وحدت مطرح و بنا شد روی این پیشنهاد بررسی لازم صورت گیرد.

نوری اظهار امیدواری کرد: هر چه زودتر شرایط لازم برای ورود آیت‌الله رئیسی به انتخابات ریاست جمهوری فراهم شود تا وحدت در اردوگاه اصولگرایی مرتفع شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول