اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

رادیو پیام با ویژه برنامه های انتخاباتی به استقبال بهار می رود

شبکه رادیویی پیام و آوا با تدارک ویژه ‌برنامه‌های متنوع از جمله برنامه های انتخاباتی به استقبال سال نو می‌رود.

رادیو پیام با ویژه برنامه های انتخاباتی به استقبال بهار می رود

شهرام ملازاده مدیر شبکه پیام و رادیو آوا در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: رادیو پیام به‌ عنوان رسانه مرجع در حوزه اطلاع رسانی و خبر رادیو و داشتن ساختار متفاوت در قالب برنامه‌سازی در بخش رسانه‌های شنیداری با در نظر گرفتن وضعیت سلامت جامعه در پی گسترش و همه گیری بیماری کرونا با تولید و پخش ویژه برنامه‌های متنوع و جذاب به استقبال سال نو می‌رود.

وی افزود: برنامه «سال نو، حال نو» ویژه برنامه تحویل سال رادیو پیام است که در بخش نیمروزی رادیو پیام از ساعت 10 تا 14 به‌صورت زنده با اجرای رسول نجفیان، مسعود فروتن، فاطمه عباسی و تهیه کنندگی مرتضی اسدامرجی پخش می‌شود. این برنامه به صورت زنده و تصویری از طریق سایت رادیو پیام  قابل دریافت است. طبق سنوات گذشته برنامه‌های رادیو پیام از اول تا 15 فروردین در بخش‌های صبحگاهی، نیمروزی، عصرگاهی، شامگاهی، شبانگاهی و سحرگاهی، با موضوع نوروز و بهار، رعایت دستور العمل های بهداشتی،گردشگری مجازی، محیط زیست، آداب و رسوم اقوام ایرانی در شهرهای مختلف، نوروز و بهار در ادب فارسی و ...  مخاطبان را همراهی خواهدکرد.

وی تاکید کرد: همچنین ارتباط با اماکن مقدسه  مشهد مقدس، حرم حضرت معصومه(س)، حرم عبدالعظیم حسنی و شاه چراغ در بخش‌های اذان‌گاهی از دیگر برنامه‌های رادیو پیام  در ایام نوروز است.

ملازاده در خصوص اطلاع رسانی خبری در ایام نوروز و ارتباط با مسئولان و سازمان های مربوطه گفت: از دیگر برنامه‌های رادیو پیام در سال 1400 پروژه برنامه های کوتاه است که با موضوعات مختلف تولید و پخش می‌شود. بخشی ازاین برنامه‌ها در ایام نوروز با موضوع بهار و اطلاع‌رسانی‌های لازم تهیه و تولید شده مانند برنامه با رادیو پیام سلامت باشید، با رادیو پیام بهتر زندگی کنید که حاوی پیام های ایمنی وهشدارهای لازم برای رعایت نکات بهداشتی و درمانی و... است. در بخش هایی نیز ارتباط زنده با پلیس پیشگیری، پلیس راهور، سازمان راهداری و سازمان هواشناسی آخرین اطلاعات مربوط به آب و هوا و وضعیت راههای کشور را به اطلاع شنوندگان می رساند.

مدیر رادیو پیام و رادیو آوا در خصوص ویژه برنامه تحویل سال رادیو آوا گفت: رادیو آوا هم با ویژه برنامه آوای بهار همراه با شنوندگان رادیو آوا به استقبال سال نو می رود این ویژه برنامه از بخش های متنوع وجذابی  تشکیل شده است این ویژه برنامه باحضور واجرای خوانندگان بنام و محبوب کشور بصورت زنده با اجرای علیرضا کنگرلو و تهیه کنندگی احمدرضا طاهری به روی آنتن می رود.

ملازاده درخصوص تعامل بیشتر رادیوهای پیام و آوا در ایام تعطیلات سال نو با مخاطبانش در سراسر کشور افزود: رادیو تصویری شبکه پیام و آوا هم از اواخر اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی، با پویش «بهار در خانه» برای تعامل بیشتر با مخاطبان با هدف رعایت دستور العمل های بهداشتی و درمانی در جهت کاهش زحمات کادر درمانی کشور، همچنین خطرات سفر کردن در این ایام با تشویق مخاطبان برای سپری کردن تعطیلات سال نو در خانه از مخاطبان می خواهد با شرکت در پویش و ارسال تصاویر آغاز سال نودر کنار سفره هفت سین شروع سال جدید را با سایر هموطنان در سراسر ایران اسلامی به اشتراک بگذارند. همچنین کودکان و نوجوانان می توانند با شرکت در مسابقه نقاشی با موضوع بهار در خانه نقاشی های خود را در کنار خانواده با عکس و مشخصات خود ارسال و از رادیو تصویری رادیو پیام و آوا مشاهده کنند.

وی در پایان گفت: رادیو آوا هم علاوه بر پخش ویژه برنامه تحویل سال، در سایر بخش‌ها با پخش ترانه‌های نوروزی و مناسبتی در ایام نوروز همراه مخاطبان در سراسر کشور خواهد بود. همچنین با توجه به انتخابات پیش رو رادیو پیام در ایام نوروز با دو برنامه کوتاه «ایستگاه انتخاب» و «دعوت» به موضوع انتخابات می پردازد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول