اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نامه یک بانو به رئیس قوه قضائیه/ پرونده ۴۳ ساله در دادگستری آمل را تعیین تکلیف کنید

یک بانوی آملی که 43 سال در دادگاهها دنبال سهم الارث خود است، با اشاره به سفر روز گذشته آیت الله رئیسی به استان مازندران، در نامه ای خطاب به وی نوشت که کاش من هم می توانستم در سفر به مازندران با شما دیدار کنم.

نامه یک بانو به رئیس قوه قضائیه/ پرونده ۴۳ ساله در دادگستری آمل را تعیین تکلیف کنید

به گزارش خبرگزاری فارس، اکرم نظری بانوی آملی با اشاره به سفر روز یکشنبه آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه به استان مازندران در نامه‌ای خطاب به وی نوشت: آقای رئیسی شما در بدو ورود به مازندران اعلام کردید که هیأت ۳۰ نفره برای بررسی مسائل استان اعزام شده و گزارش آن را دریافت کردید.

کاش من که ۴۳ سال در راهروها و طبقات ساختمان‌های بلند و بالای دادگاه‌ها از دادگاه شهرستان آمل گرفته تا ساری و تهران در تردد هستم و هنوز به سهم الارث خود نرسیدم، فقط ۴۳ ثانیه با این هیات اعزامی و یا با خود شما دیدار می کردم.

وی با بیان اینکه آیا رسیدگی به پرونده ۴۳ ساله در سفر شما به استان در اولویت نبوده، اینگونه نامه خود را ادامه داد: حضرت آیت الله رئیسی! بعد از فوت پدرم به نام صالح نظری، زمین‌های کشاورزی و حتی منزل مسکونی و ملک مربوط به ما که شش خواهر بودیم را تصاحب کردند.

پدرمان اهل روستای اوجاک از توابع شهرستان آمل بود که بعد از فوت همسر اولش که دارای شش دختر بود، ازدواج مجدد می‌کند که همسر دوم وی از شوهر اولش دارای ۲ پسر بود.

این ۲ برادر بعد از فوت پدر ناتنی‌شان، اموال، زمین‌های کشاورزی (که حدود ۸۰ هزار متر بود)، و حتی منزل مسکونی و ملک‌های اطراف آن را (که حدود چهار هزار متر بود) تصاحب کردند و شش دختر متوفی تنها به بخش کوچکی از دارایی پدرشان دست یافتند.

از سال ۱۳۵۶ با شکایت ما شش خواهر پرونده‌ای در دادگستری آمل به جریان افتاد. گرچه در سال ۱۳۹۵ بخشی از زمین ها و ارث پدرمان را با حکم دادگاه گرفتم اما به دلیل اطاله دادرسی و بروز برخی اختلافات بین وراث، هنوز که هنوز است، تکلیف همین مقدار ارث مشخص نشده ضمن اینکه تکلیف ما بقی ارث نیز هنوز مشخص نیست.

این بانوی آملی از رئیس قوه قضائیه خواست تا با مساعدت لازم و دستور رسیدگی سریع تکلیف این پرونده ۴۳ ساله در دادگستری شهرستان آمل روشن شود.

خاطرنشان می شود تلفن، آدرس و شماره پرونده مذکور در اختیار خبرگزاری  فارس است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول