اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فارس، نائب قهرمان مسابقات آمادگی جسمانی کشور شد

استان فارس، نائب قهرمان تیمی مسابقات مجازی آمادگی جسمانی کشور را در بخش آقایان به دست آورد.

فارس، نائب قهرمان مسابقات آمادگی جسمانی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس هیات ورزشهای همگانی فارس گفت: استان فارس نائب قهرمان تیمی مسابقات مجازی آمادگی جسمانی کشور را در بخش آقایان به دست آورد و در ارزیابی مجموع آقایان و بانوان، این استان رتبه سوم را از آن خود نمود.

سیروس پاک فطرت افزود: مسابقات مجازی آمادگی جسمانی کشور  یادواره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در اسفند ماه در دو مرحله برگزار شد.

وی بیان کرد: در مرحله مقدماتی که در استانهای سراسر کشور برگزار شد، در هر گروه سنی ۳ نفر برتر هر استان در دو بخش بانوان و آقایان انتخاب و جهت شرکت در مرحله نهایی و قهرمانی کشور معرفی شدند که در پایان نیز پس از سه روز داوری، نفرات اول تا سوم مسابقات مجازی آمادگی جسمانی قهرمانی کشور مشخص شدند.

رئیس هیات ورزشهای همگانی فارس با اشاره به اینکه این مسابقات با مشارکت ۲۰ استان برگزار شده است، گفت: تعداد کل شرکت کنندگان۳۳۰ نفر بودند که از این تعداد ۱۹۱ نفر از بانوان و ۱۳۹ نفر از آقایان می باشند و استان فارس در بخش بانوان با ۱۴ نفر شرکت کننده حضور داشت .

پاک فطرت ادامه داد: در قسمت بانوان که در رده سنی اول که  بین ۱۸ الی ۲۴ سال برگزار شد نمایندگان  استان های تهران و البرز، مقام های اول تا سوم را کسب  نمودند همچنین در رده سنی  ۲۵ الی ۲۹  سال بانوان  استان های  تهران و خراسان رضوی مقام های اول تا سوم  را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در رده سنی بین ۳۰ الی ۳۴ سال نیز بانوان ورزشکاران استانهای تهران و گیلان مقام های اول تا سوم را کسب نمودند، گفت: در رده سنی ۳۵ تا ۴۰ سال بانوان  ورزشکاران  تهران  و اصفهان مقامهای اول تا سوم را کسب نمودند و در قسمت تیمی تیم های استان  تهران اصفهان خوزستان مقام های اول تا سوم در بخش بانوان را کسب نمودند.

رئیس هیات ورزشهای همگانی فارس اظهار داشت: در قسمت آقایان، استان فارس با ۱۲ شرکت کننده حضور داشت که در رده سنی ۱۸ تا ۲۴ سال، عرفان زارعی از فارس مقام دوم را کسب و ورزشکاران استان تهران مقام های اول و سوم و در رده سنی بین ۲۵ تا ۲۹ سال آقایان استان کرمانشاه مقام اول و ورزشکاران تهرانی مقام های دوم و سوم را کسب نمودند همچنین در رده سنی بین ۳۰ تا ۳۴ سال آقایان  استان تهران مقام اول خوزستان دوم و سمنان سوم شدند.

پاک فطرت بیان کرد: در رده سنی ۳۵ چهل سال آقای رضا آزاد از فارس مقام دوم و ورزشکاران تهرانی مقام اول و سوم را کسب نمودند. در رده ۴۱ سال  به بالا آقایان  ورزشکاران استان های تهران گلستان مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در پایان و در نتایج تیمی آقایان  استان تهران مقام اول، استان فارس  مقام دوم و استان خوزستان را کسب کردند.

وی خاطرنشان ساخت: در پایان مسابقات مجازی آمادگی جسمانی کشور در مجموع نتایج تیمی بانوان و آقایان، تیم استان تهران با ۲ هزار و ۶۴۴ امتیاز و تیم استان خوزستان با هزار و ۶۵۶ امتیاز و استان فارس با هزار و ۵۹۱ امتیاز مقام های اول تا سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول