اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

روزانه ۲۰ تن مرغ در نهاوند توزیع می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند گفت: روزانه ۲۰ تن مرغ در نهاوند توزیع می‌شود

روزانه ۲۰ تن مرغ در نهاوند توزیع می‌شود

نقی کاکاوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با بیان اینکه توزیع مرغ در نهاوند بیشتر از سهمیه روزهای گذشته ادامه دارد و روزانه ۲۰ تن مرغ بین مردم توزیع می‌شود اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به سال نو و تعطیلات نوروز میزان تقاصای مردم نسبت به گذشته افزایش یافته و همین مساله باعث تشکیل صف‌های خرید مرغ شده است .

وی با بیان اینکه برای تامین نیاز مردم فردا ۲۵ تن مرغ در سطح شهرستان توزیع خواهد شد و این روند تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت افزود: تا پیش از این روزانه ۱۰ تا ۱۲ تن مرغ توزیع می‌شد که نیاز مردم را تامین می‌کرد اما در حال حاضر ۲۰ هزار تن توزیع می‌شود اما تقاضای بالای مصرف باعث ازدحام مردم جلوی مرغ‌فروشی‌ها شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند در خصوص توزیع میوه یارانه‌ای نیز گفت: تاکنون از سوی استان سهمیه توزیع میوه به ما اعلام نشده و لذا در حال حاضر سیب و پرتقال دولتی بین شهروندان توزیع نمی‌شود و به محض ارسال سهمیه میوه با نرخ دولتی این کار انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول