اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

انیمیشن «راشل کوری» روز قدس رونمایی می شود

معاون بین الملل بسیج گفت: به پیشنهاد یکی از فیلمسازان جوان، طرحی جهت ساخت یک انیمیشن کوتاه دو بعدی آماده شد که تا امروز بیش از 90درصد مراحل تولید آن پیش رفته و ان شاءالله برای روز قدس امسال رونمایی و منتشر خواهد شد.

انیمیشن «راشل کوری» روز قدس رونمایی می شود

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدعلی مومنی ها معاون بین الملل سازمان بسیج مستضعفین'>سازمان بسیج مستضعفین ضمن گفتگویی با اعلام خبر تولید این انیمیشن گفت: ۱۶ مارس سالروز شهادت غریبانه راشل کوری، شهیده آرمان فلسطین می باشد که به جرم حمایت از مردم بی گناه فلسطین و جلوگیری از تخریب خانه های ایشان، ناجوانمردانه توسط بولدوزر صهیونیست ها زیر گرفته شده و مظلومانه به شهادت رسید.

مومنی ها افزود: شهادت این دختر آمریکایی مسیحی، بیانگر جهانی و فرا دینی بودن دغدغه فلسطین و سندی بر جنایات وحشیانه صهیونیست ها می باشد که با مسالمت آمیز ترین اعتراضات نیز برخورد خشن و غیر انسانی انجام می دهند.

معاون بین الملل بسیج در ادامه گفت: به پیشنهاد یکی از فیلمسازان جوان، طرحی جهت ساخت یک انیمیشن کوتاه دو بعدی آماده شد که تا امروز بیش از نود درصد مراحل تولید آن پیش رفته و ان شاالله برای روز قدس امسال رونمایی و منتشر خواهد شد.

مومنی ها در پایان افزود: این اثر به جهت ادای دین به مقام والای آن شهیده آماده شده که امید است مورد توجه ایشان قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول