اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجرای حدود ۲۰۰ پروژه جهادی در تهران توسط بنیاد مستضعفان

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گفت: در منطقه جنوب تهران حدود ۵۰ پروژه و در کل شهرستان‌ها حدود ۲۰۰ پروژه طراحی شده است که در پاکدشت، رودهن و نقاط دیگر فعالیت‌های جهادی در حال انجام است و نتایج آن را مردم تهران خواهند دید.

اجرای حدود ۲۰۰ پروژه جهادی در تهران توسط بنیاد مستضعفان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، مجید نوعی مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان بعدازظهر امروز در مراسم واگذاری یک میلیون و ۸۶۰ هزار متر زمین کشاورزی در دهستان کلین اظهار کرد: امروز که با نام مقدس اباعبدالله حسین مزین است سند مالکیت این زمین‌ها به حدود ۲۶ کشاورز واگذار‌ شد.

وی گفت: این زمین‌ها جزء پلاک ثبتی ۱۵۶ بوده که مربوط به یکی از عناصر رژیم سابق بوده است و طی حکمی مالکیت آن به بنیاد مستضعفان رسیده و برای توسعه کشاورزی در اختیار کشاورزان قرار گرفت که با طی کردن فرآیند واگذاری سند مالکیت زمین، امروز این واگذاری انجام شد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه برای رشد کشاورزی در کلین تعدادی از زمین‌ها در اختیار مجموعه شهید مطهری قرار گرفته است، افزود: در منطقه جنوب تهران حدود ۵۰ پروژه و در کل شهرستان‌ها حدود ۲۰۰ پروژه طراحی شده است که در پاکدشت، رودهن و نقاط دیگر فعالیت‌های جهادی در حال انجام است که نتایج آن را مردم تهران خواهند دید.

انتهای پیام/س/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول