اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

روز پاسدار راه و روش اقتدا به سیره امام حسین(ع) است

سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای روز پاسدار را تبریک گفت.

روز پاسدار راه و روش اقتدا به سیره امام حسین(ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سپاه ولیعصر(عج) خوزستان به مناسبت روز پاسدار اطلاعیه‌ای صادر نمود که در آن آمده است: سپاه پاسداران به فضل الهی همچنان یک هدیه الهی به ملت ایران است. این تشکیلات مبارک هدیه‌ای به تاریخ ایران است و برکات ان برای این کشور ماندگار و همیشگی است. مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی).

سوم شعبان المعظم و میلاد با برکت سرور و سالار شهیدان حضرت حسین ابن علی(ع)  تولد مبارکی است که امام عارفان و مقتدای انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به میمنت حماسه سازی و پاسداری حضرت اباعبدلله الحسین (ع) از مکتب اسلام از آن به عنوان روز پاسدار یاد نمودند.

در ادامه نوشته شده که: آن بزرگ مرد با درایت و روشن بینی انقلابی‌اش، با نامگذاری این روز فرخنده به روز پاسدار در حقیقت راه و روش پاسداری و اقتداء به سیره امام سوم شیعیان را برای پاسداران تا ابد مشخص و روح‌های استوار و دلهای گرم و پر از ایمان جوانان و مومن پاسدار را صیقل داد.

سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با تبریک خجسته زاد روز حضرت امام حسین(ع)، قمر بنی هاشم(ع) و حضرت سجاد(ع) به پاسداران و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی و تعظیم به مقام شامخ شهیدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  تاکید کرده است؛ سپاه رشد، پویایی و بالندگی خودکه در عرصه‌های سخت و پرخطر رویارویی با دشمنان انقلاب اسلامی بدست آورده است را مرهون اطاعت از ولایت فقیه و اجرای فرامین و منویات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) و نیز پشتوانه مردمی خود میداند و با تاسی به توصیف مسوولیت اور بنیانگذار جمهوری اسلامی که اگر سپاه نبود، کشور هم نبود همراه با ارتش غیور و دلاور و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور و تامین امنیت و دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی ایران عزیز لحظه ای دریغ نخواهد کرد .

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول