اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

چهارشنبه سوری در یزد 32 مصدوم داشت

رئیس سازمان اورژانس استان یزد گفت: چهارشنبه سوری شب گذشته در یزد 32 مصدوم برجای گذاشت.

چهارشنبه سوری در یزد 32 مصدوم داشت

دکتر احمد دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این‌که علی‌رغم توصیه‌های مکرر سازمان اورژانس در خصوص چهارشنبه آخر سال، متأسفانه شب گذشته جمعاً ۳۲ مورد حادثه سوختگی دست و صورت به این سازمان گزارش شده که بلافاصله کد آمبولانس به محل اعزام و نسبت به درمان مصدومین اقدام شده است.

وی افزود: از تعداد کل مصدومین چهارشنبه سوری امسال دو نفر به دلیل وخامت سوختگی در بیمارستان بستری و مابقی بعد از درمان سرپایی مرخص شدند.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد با بیان این‌که کمترین سن مصدوم چهارشنبه سوری یزد سه ساله و بیشترین سن ۶۸ ساله گزارش شده است، گفت: از تعداد کل مصدومین دیشب هفت نفر زن و ۲۵ نفر مرد بودند.

بر اساس مرکز آمار سازمان اورژانس استان یزد ۱۳ نفر از مصدومین چهارشنبه سوری دیشب استان یزد برای درمان به بیمارستان سوانح و سوختگی شهدای محراب یزد، یک نفر اعزامی از ابرکوه، دو نفر به بیمارستان میبد، یک نفر به بیمارستان مهریز، یک نفر درمان در محل، ۱۱ نفر به بیمارستان شهیدصدوقی، یک نفر به بیمارستان مرتاض و سه نفر به بیمارستان افشار منتقل شدند.
جنسیت :

۱۴ مورد سوختگی دست و صورت، سه مورد پارگی دست، ۱۲ مورد آسیب چشمی، یک مورد تشنج بدنبال ترسیدن از صدای ترقه و یک مورد سوختگی اندام تحتانی و یک مورد تصادف راکب موتورسیکلت بدنبال پرتاب ترقه از جمله موارد سوختگی و مصدومیت گزارش شده از چهارشنبه سوری امسال استان یزد است.

انتهای پیام/ب

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول