اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کرونا هم مانع عشق معلم جوان شیروانی نشد/تبدیل فضای مجازی به فرصت

مقداد باقر زاده، مدیر خوش‌نام مدرسه غدیر شیروانی سال‌هاست که با مهرورزی و تلاش برای کمک به دانش آموزان محروم توانسته در این راه قدم‌های بزرگی بردارد و با کمک فضای مجازی مخاطبان زیادی را جذب کرده و کمک‌های قابل‌توجهی برای مناطق محروم دریافت کند.

کرونا هم مانع عشق معلم جوان شیروانی نشد/تبدیل فضای مجازی به فرصت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، کمک به همنوع و رفع نیاز آن‌ها در دین اسلام جایگاه والایی دارد و نیکوکاران رهروان امامان معصوم (ع) هستند که با الهام از رهبران آسمانی خویش سعی می‌کنند تا باری از دوش دیگران بردارند و به همنوع خود نفع برسانند.

امام صادق (ع) دراین‌باره می‌فرمایند: ایمان به خدا، پیامبر و علی ندارد کسی که برادر مؤمنش نزد آمد تا نیازش را برآورده سازد، اما او باروی گشاده از نیازمند استقبال نکند، حتی اگر خودش نمی‌تواند حاجت او را برآورده سازد، بکوشد از طریق دیگران نیاز او را برآورده کند.

مقداد باقر زاده، مدیرخوش‌نام مدرسه غدیرِ راهیان کوثر شیروان سال‌هاست که با مهرورزی و تلاش برای کمک به دانش آموزان محروم توانسته در این راه قدم‌های بزرگی بردارد.

 

 

وی متولد بهمن ۱۳۶۹ در شهرستان شیروان (روستای سُکه )، دارای مدرک کارشناسی ارشد مشاوره و مدیر دبستان غدیر شیروان است که هشت سال است در شهرستان‌های مرزی و محروم رازوجرگلان و مراوه‌تپه به تعلیم و تربیت دانش آموزان این مناطق مشغول بوده است.

باقر زاده توانسته طی این مدت به کمک فضای مجازی مخاطبان زیادی را جذب کرده و تاکنون ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مناطق محروم جذب کند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان اظهار کرد: با کمک راهبران آموزشی و مدیران مدارس دانش آموزان محروم را شناسایی می کنیم و به بهترین صورت به آن‌ها کمک‌رسانی می شود.

این معلم خیر شیروانی بیشتر خدمات ارائه‌شده را شامل مدرسه‌سازی،کمک‌هزینه تحصیلی، تأمین لوازم موردنیاز مدارس، هوشمند سازی مدارس و بحث سبد غذایی عنوان کرد.

باقرزاده با اشاره به اینکه با توجه به شرایط روزهای کرونایی و مجازی شدن آموزش‌های کشور متأسفانه دانش آموران زیادی در مناطق محروم از تحصیل جا ماندند، گفت: با کمک خیران توانستیم تعداد تبلت و گوشی هوشمند را برای دانش آموزان محروم فراهم و بین آنها توزیع کرده ایم که از تحصیل عقب نمانند.

باقرزاده خاطرنشان کرد: علاوه بر این در آستانه سال نو پوشاک شب را تهیه و بین این دانش اموزان توزیع کرده است.

وی افزود: علاوه بر کمک‌های مالی، تاکنون توانسته با هماهنگی‌های لازم نقش زیادی در ایجاد کارگاه‌های آموزشی قالی‌بافی در مناطق محروم ایفا کند و طی مدت کاری اش توانسته، دختران زیادی را به ادامه تحصیل ترغیب کند.

دغدغه این معلم جوان شیروانی ادامه دادن این امر خیر و کمک به هرچه بهتر شدن وضعیت تحصیلی دانش آموزان این کشور است

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول