اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

واکسیناسیون جانبازان 70 درصد زنجانی انجام می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از آغاز واکسیناسیون پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویژه جانبازان بالای 70 درصد این استان همزمان با روز جانباز خبر داد.

واکسیناسیون جانبازان 70 درصد زنجانی انجام می‌شود

علی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک روز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، عرصه فرهنگی در سال جاری را یکی از سال‌های پر کار دانست و تاکید کرد: روز شهید و روز جانباز دو مناسبت مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران به شمار می‌روند که باید بنیاد شهید در مورد آنها اهتمام ویژه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه پایتخت شور و شعور حسینی 7 هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده است، گفت: جانبازان با تأسی به امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) الگوی عملی ترویج ایثار و ازخودگذشتگی برای اقشار مختلف جامعه هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در مورد اقدامات این نهاد برای گرامیداشت روز جانباز، از آغاز واکسیناسیون پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویژه جانبازان بالای 70 درصد این استان همزمان با روز جانباز خبر داد.

وی گفت: فضاسازی در سطح شهر به مناسبت گرامیداشت روز جانباز، ارسال پیام تبریک به جانبازان معزز، انتشار کلیپ‌های کوتاه از رشادت و ایثارگری جانبازان در دفاع از میهن از طریق فضای مجازی و صدا و سیما، پاسخگویی مسؤولان به مسائل و مشکلات جانبازان از طریق سامانه تلفنی ۱۶۱۶ در راستای ارتباط دو سویه با جانبازان، عیادت، پایش سلامت و اعطای تجهیزات پزشکی به جانبازان واجد شرایط و تجلیل از خانواده‌های جانباز متوفای و جانبازان بالای 70 درصد شهید استان در سال‌جاری از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در راستای گرامیداشت چهارم شعبان روز گرامیداشت جانباز است.

کاظمی با اشاره به اجرای طرح سپاس تلفنی با اولویت جانبازان و سالمندان گفت: اجرای طرح علمداران حماسه، برگزاری ویژه‌برنامه در حسینیه‌های شهید استان و مراکز فرهنگی، تجلیل از جانبازان شاغل و بازنشسته بنیاد، برپایی کلاس‌های آموزش خانواده، تحویل فیلم‌های تولیدی بنیاد به صدا و سیما برای پخش از شبکه اشراق، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی برای جامعه هدف بنیاد از قبیل دارت، تنیس رومیز، تیراندازی سالنی با سلاح بادی و پیاده‌روی، درج مطالب مناسبتی در سربرگ مکاتبات اداری، ارسال پیامک حاوی پیام ترویجی، بزرگداشت و تبریک بخش دیگری از برنامه‌های گرامیداشت روز جانباز به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم قرائت زیارت عاشورا به یاد شهدای جانباز، هماهنگی با پایگاه‌ها و تشکل‌های فرهنگی برای برگزاری یادواره شهدای جانباز تجلیل از سه جانباز عضو هیأت ثارالله، هیأت فاطمیون ، 3 نفر در حسینیه اعظم، هماهنگی با ائمه جماعات، هیأت امنای مساجد، هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های مورد حمایت برای سخنرانی در خصوص حماسه‌آفرینی‌ها و مناقب جانبازان و تجلیل و تکریم از این عزیزان، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر متناسب با ظرفیت‌های موجود، استفاده از فضای مجازی و ارسال مطالب و طرح‌های مناسب در خصوص گرامیداشت روز جانباز و تجلیل از کارکنان جانباز بنیاد نیز در این ایام انجام می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول