اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

مهلت ارسال آثار به چهارمین «جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات با محوریت موضوعات مرتبط با قرآن کریم به میزبانی اداره‏کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تا ۲۷ فروردین سال ۱۴۰۰ تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به چهارمین «جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات» تمدید شد

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات با محوریت موضوعات مرتبط با قرآن کریم به میزبانی اداره‏‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تا ۲۷ فروردین سال ۱۴۰۰ تمدید شد.

جواد نصیری، دبیر چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات، با اعلام این خبر به فارس گفت: معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی'>وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برگزاری مجموعه جشنواره‏‌های قرآنی آیات، چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات را با میزبانی اداره‏ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در موضوعات مرتبط با مفاهیم و آموزه‏‌های قرآن کریم و معارف اهل بیت (ع) ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه، تولیدکنندگان محتوا در فضای چندرسانه‏‌ای، فعالان فضای مجازی و شبکه‏‌های اجتماعی، فعالان، مؤسسات و نهادهای تخصصی قرآنی و عموم علاقه‏‌مندان به فرهنگ، هنر و رسانه قرآنی برگزار می‏‌کند.

وی افزود: باتوجه به استقبال و تماس‏‌های مکرر همکاران خبرنگار و فعالان رسانه برای ارسال آثار خود، و با توجه به تصمیم اتخاذ شده در دبیرخانه، آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار شرکت‏‌کنندگان به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات تا ۲۷ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ تمدید شد.

دبیر چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در ادامه با اعلام آمار و میزان استقبال از جشنواره تا روز سه‏‌شنبه 26 اسفندماه نیز تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۷۰ نفر در سایت جشنواره ثبت‌نام و حدود 90 نفر آثار خود را ارسال کرده‏‌اند و به جهت اینکه تعدادی از افراد ثبت‌نام شده، هنوز اقدام به آپلود آثار خود نکرده‏‌اند، دبیرخانه تصمیم به تمدید مهلت زمان ارسال اثر گرفت.

شایان ذکر است، فراخوان ویژه این جشنواره از روز ۱۴ بهمن‏‌ماه، همزمان با برگزاری نشست خبری تشریح برنامه‏‌های جشنواره با حضور عبدالهادی فقهی‏‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و نیز مرتضی خدمتکار مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلان عمومی شد.

این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‏‌شود که بخش اصلی شامل رشته‏‌های سرمقاله و یادداشت، گزارش (خبری یا توصیفی)، مصاحبه، خبر، تیتر و عکس است و نیز در بخش ویژه با موضوع تولیدات چندرسانه‏‌ای در موضوع قرآن کریم، رشته‏‌های انیمیشن، موشن‏‌گرافیک، پادکست، اینفوگرافیک، پوستر یا اعلان و کلیپ را دربر می‏‌گیرد.

علاقه‏‌مندان می‏‌توانند آثار تولیدی خود را از طریق نشانی سایت ayat.farhang.gov.ir برای دبیرخانه ارسال کنند.

همچنین جوایز در نظر گرفته برای نفرات اول هر رشته بخش اصلی شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۴۰ میلیون ریال، نفرات دوم هر رشته بخش اصلی، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفرات سوم هر رشته بخش اصلی، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال و نیز نفرات برتر بخش ویژه، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول